Dag,
het mobiel internetverbruik wordt niet correct (of onduidelijk?) weergeven in MyProximus:
het nummer beginnend met 047089 is een nummer voor tablet dat al jàren ongebruikt is, en toch wordt er 2GB aangerekend.
Gebruikt volume voor deze maand 2252 MB 541 KB van de beschikbare capaciteit (0 MB overblijvend).
het nummer beginnend met 049643 wordt inderdaad actief gebruikt en daar is het verbruik vol:
Gebruikt volume voor deze maand 1024 MB van de beschikbare 1024 MB (0 MB overblijvend).
Of dit correct is, kan dat kan ik op heden niet controleren.
het nummer beginnend met 0477497
Gebruikt volume voor deze maand 10 MB 433 KB van de beschikbare 1024 MB (1013 MB 591 KB overblijvend).
Dat is correct want internet ligt meestal uit op dit toestel.
Mijn vraag is nu of het hier een bug betreft in MyProximus dan wel hier een andere oorzaak is en de 20€ kosten correct zijn.
Beantwoord
Mobiel internet verbruik foutief (bug of onduidelijk?) in MyProximus en al >20€ kosten
Beste antwoord door Joel M
Beste,
Ik heb voor u de nodige rechtzetting gedaan via creditnota 6793041139, bedrag 20,45EUR.
U mag het verschil van 95,04EUR overschrijven met de huidige mededeling.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Bekijk origineelIk heb voor u de nodige rechtzetting gedaan via creditnota 6793041139, bedrag 20,45EUR.
U mag het verschil van 95,04EUR overschrijven met de huidige mededeling.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.