Skip to main content

gsm uit folder niet op site beschikbaar

Hallo,

Even geleden kregen wij thuis een folder met aanbiedingen om de punten van Premium Club om te ruilen naar een gsm/smartphone met eventueel opleg.

Ik had heel graag zo'n smartphone omgeruild, maar als ik nu op de site kijk van proximus wordt de smartphone wel aangeboden in de gsm-catalogus, maar niet

bij omruiling van premium club punten. Hoe kan dit? En is er nog een kans dat ik deze toch kan omruilen? Het staat zo in de folder...

4 reacties

• Apprentice
  • 2 reacties
  • 18 juli 2012
Hallo,

Ik heb zonet hetzelfde probleem gehad. Daarop heb ik de klantendienst gebeld en daar kreeg ik doodleuk de melding dat de GSM niet meer op voorraad was en daarom kon ik dus ook niet mijn punten omruilen voor een geschenk. Op de vraag of en wanneer de GSM opnieuw beschikbaar was, luidde het antwoord dat hij het niet wist. Ik kon hem ook niet bestellen of laten reserveren. De voorgestelde oplossing was om verder punten te sparen en later opnieuw te proberen of om een andere GSM te kiezen. Mooie service!

Ik dacht dat de Premium Club-punten een service was van Proximus voor klantenbinding, maar ben hierin toch teleurgesteld.

Hopelijk bestaat er toch een manier om mijn punten om te ruilen voor een Samsung Galaxy Txt Black B5510 ...

• Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 19 juli 2012
Ik heb inderdaad ook al gebeld naar de klantendienst en bij mij was het antwoord: voorlopig is hij niet beschikbaar en wordt hij dus niet getoond op de site. Je kan volgende week eens kijken of hij dan aanwezig is dus maw: totaal geen zekerheid of hij nog ooit beschikbaar wordt en dan wel wanneer ... Ik wil graag de Samsung Galaxy Ace Plus :(

Ik vind het echt wel vervelend want ik weet nu helemaal niet of het nog de moeite is om erop te wachten of niet... Als hij kan besteld worden in de gewone catalogus, waarom dan niet als inruiling voor punten!!!!!! Dat snap ik dus echt niet! TELEURSTELLEND PROXIMUS !!

• Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 19 juli 2012
@David: Ik zie wel net dat de gsm waarover jij spreekt, beschikbaar is in premium club?

• Apprentice
  • 2 reacties
  • 19 juli 2012
@Maaike : De GSM is beschikbaar en aan te kopen via de E-shop, maar via Premium Club lukt het niet, omdat daar de GSM niet op voorraad zou zijn. Lijkt mij bizar ...

Reageer