Proximus verstuurt z'n facturen schromelijk laat of GEWOONWEG NIET ! Wat gaat Proximus daaraan doen ?
Ik wacht nog steeds op Document# 110600288461 ! Dit document werd aangemaakt ?? En zal/zou spoedig in
de bus vallen ?? Alles online noemt u de groene oplossing wat uiteraard niet het geval is en wel in tegendeel :
er word minstens evenveel inkt en papier gebruikt Met DIT VERSCHIL , De Klant word opgezadeld met 1.het Administratiewerk 2; Aanschaf PC en i-netverbinding 3. Aanschaf Printer, Papier en Inkt. Als ik niet over dit alles
beschik, tja dan moet ik op zoek, and SO I DID ! Factuur (zie boven Doc#) WERD VOORALSNOG BETAALD OP
DONDERDAG 10 MAART 2011 (05:15u) Kers op de Taart : GISTEREN WERD IK AFGESLOTEN EN GEDWONGEN TOT EEN
" BETALINGSBELOFTE" voor mijn part Het WOORD VAN 2011 ! Braaf als ik ben heb ik deze belofte (iets betalen wat
reeds betaald is) gedaan HELAAS . . GEEN SOELAAS. Géén uitgaand verkeer, NONEWHATSOEVER !
Mijn Advies: Steek de hand ineigen boezem en 'n kleine vorm van compensatie zou in deze niet misplaatst zijn.
Met heel klantvriendelijke groeten,
Patrick Dilen
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.