Skip to main content

afgesloten ondanks betaling en betalingsbevestiging

• 7 november 2012
  • 1 reactie
  • 264 Bekeken

waarom wordt een mens afgesloten ondanks men een betalingsbevesting doet en de betaling reeds gebeurd is? en dan staat op de site dat je moet bellen naar de facturatiedienst maar als men afgesloten is kan men da wel nie dus dan maar naar ergens anders op internet en hopen dat dit wel terecht komt een in orde want ik ben wel in buitenland en sta in panne met auto maar kan geen garage bellen dank u wel
This topic has been closed for comments

1 reactie

• Motivator
  • 5094 reacties
  • 7 november 2012

Totaal onverwacht kreeg ik een aanmaning en een dreiging afgesloten te worden als ik zou betalen

dus niet betalen ;-)

Na meerdere telefoons kwam ik te horen dat ik recht heb op een tablet.

krijgen is niet correct. de tablet wordt in huur gegeven - is eigenlijk een huurcontract van 24 maanden

Wat het pack betreft: We hebben niets meer en/of minder dan vroeger, het heet gewoon anders

aangezien je een maxi pack hebt zit er ook 1GB 3G volume in, dit kan je evt gebruiken op een aparte data sim.

je hebt recht op één exclusief voordeel, je kan kiezen om de tablet te huren, maar je kan ook een boeket kiezen of deezer premium plus of belgacom 11+

wat betreft je betalingsprobleem zou ik eens contant nemen met Eva met vermelding gegevens en uitleg

Eva van Belgacom

Een vraag? Een probleem? Eva is er om u te helpen!

• http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow

mvg