Skip to main content

Proximus abonnementen plotsklaps uit eServices verdwenen....



Tijdens inloggen in mijn eServices account vandaag bleek dat de 4 Proximus abonnementen die ik voor mijn gezin beheer uit mijn eServices account verdwenen zijn.


Na inloggen vraag eServices om abonnementen toe te voegen...


Ben pas sinds kort bij Proximus/Belgacom. Eerst heeft het een maand geduurd alvorens ik mijn 4 abonnementen via 1 eServices account kon beheren, en nu zijn ze na amper 3 weken actief te zijn geweest weer verdwenen....????





2 reacties

  • 0 reacties
  • 24 maart 2014
Beste Erik,
Kan u mij via privebericht uw klantennr, login e-Services en de gsmnrs even doorsturen?
Ik laat dit dan nakijken door de bevoegde dienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva

  • 0 reacties
  • 27 maart 2014
Beste Erik,
Kunt u mij (via privebericht) uw klantnummer, login van de e-Services en de gsmnummers in kwestie doorsturen?
Ik laat dit dan verder nakijken door de bevoegde dienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva

Reageer