Skip to main content

Telefoons bijvoegen

  • 25 februari 2014
  • 2 reacties
  • 98 Bekeken


Ik heb mijn Belgacom account gekoppeld aan mijn Proximus (GSM) account. Nu wil ik mijn vrouw haar Proximus(GSM) account bijvoegen maar dit lukt niet, er wordt een aktiveringscode gevraagd maar op geen enkele factuur van het laatste jaar vind ik die terug.Weet iemand de eenvoudigste wijze om dit te realiseren, ik heb geen enkele andere manier gevonden of zit die verscholen in een klein (website) hoekje ?


Thanks

2 reacties

  • 0 reacties
  • 26 februari 2014
Beste Philippe,
Bij deze kan ik u meedelen dat U per E-services login een Belgacom klantennummer en een Proximus klantenrekeningnummer/gsm-nummer kunt toevoegen. Als uw echtgenote een andere klantenrekeningnummer bij Proximus heeft, is dit helaas niet mogelijk met dezelfde E-services login. Mvg Eva

  • 0 reacties
  • 26 februari 2014
Beste Philippe,
U kunt eventueel via "Mijn Administratie > Mijn Profiel wijzigen > Proximus Profiel " uw instellingen aanpassen en uw Pay&Go nummer toevoegen. Bij deze wil ik u nogmaals meedelen dat uw per E-services login, een Belgacom klantennummer en een Proximus klantenrekeningnummer/gsm-nummer kunt toevoegen. Eva

Reageer