Skip to main content

mijn factuur gespreksdetails

ik kan mijn factuur in pdf goed openen maar de gespreksdetails in zip helaas niet. Graag goede raad aublieft !

10 reacties

Elsa
  • 27742 reacties
  • 30 augustus 2014
heb je een programma op je pc / laptop staan om zip bestanden te ontzippen of is het niet dit probleem dat je hebt

• Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 31 augustus 2014
Ik heb inderdaad Winzip. Wat is het probleem : ik open de link met resultaat : 'uw bestand xxxxx.zip is beschikbaar', tik het vervolgens aan en krijg : 'internet explorer werkt niet meer, er wordt naar een oplossing gezocht'. Wat heeft intern explorer daar mee te maken ? En ook nog onderaan de vermelding 'laatste browsersessie is onverwacht gesloten, sessie herstellen'. En toch werkt intern explorer normaal.

Heel heel eigenaardig, is het niet ?

Elsa
  • 27742 reacties
  • 31 augustus 2014
Probeer eens met een ander browser bv Firefox of Chrome

je kan mss ook kiezen door rechts te klikken op het zip bestand en kiezen voor opslaan als en dan kan je het openen met winzip eens het op je pc staat door te bubbel klikken op dit zip bestand

• Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 31 augustus 2014
Ik heb het zipje nu kunnen openen met browser Chrome. Heel hartelijk bedankt. ((ik heb wel efkes plezier gehad waar u zegt : bubbel klikken, hahaha)

Elsa
  • 27742 reacties
  • 31 augustus 2014
Nog een geluk dat we eens kunnen lachen hé ja

• Apprentice
  • 2 reacties
  • 2 september 2014
Kan iemand me zeggen hoe en waar ik de details van mijn uitgaande vaste telefoongesprekken kan vinden. Bedoel op welke data en naar welk nummer

Bedankt !

Elsa
  • 27742 reacties
  • 2 september 2014
via e-services , als je surft naar ► https://admit.belgacom.be" target="_blank en inlogt

• 0 reacties
  • 2 september 2014
Beste fernand,
Je kan deze details opvragen via de dienst e-Services.
https://admit.belgacom.be/
Met vriendelijke groeten,
Eva

Elsa
  • 27742 reacties
  • 2 september 2014
oef....... dan klopt mijn link toch ;-)

• Apprentice
  • 2 reacties
  • 2 september 2014
Elsa en Eva, hartelijk dank !

Ik had die link al verschillende keren gelegd maar had niet verder op het EXCEL bestand geklikt om de details te vinden.

Reageer