Hallo
Ik heb de voorlaatste versie digitale tv decoder: (deze dus: http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/catalogue-topic/t_hbs_tv_hard_dechd_s.page? )
Door mijn werk kan ik in de avond geen tv kijken, hierdoor neem ik sommige programma's op via deze decoder voor de dag nadien te bekijken.
Ik heb intussen een soort gewoonte gemaakt om telkens de dag op voorhand de programma's te gaan programmeren via de tv gids.
Wat mij opvalt is dat het bladeren door de TV gids enorm traag gaat, je moet soms 3 tot 4 seconden wachten voor het bladert naar de volgende pagina (dit kan soms irriteren, maar intussen misschien al een gewoonte geworden,.. ). => het lijkt mij toch niet dat de hardware dat 720p video kan weergeven zonder te haperen, het zeer moeilijk heeft om wat tekst weer te geven op een tv gids?
Een opname functie ondersteund het opnemen van series. Echter werkt die functie meestal niet, daarom werk ik liever handmatig, en loop ik elke dag de opnames door voor de avond. => ik veronderstel dat dit een bug is
Gisteren merkte ik op dat de opnames van de dag voordien niet volledig (enkele stonden er in van die dag) in de lijst stonden van de opnames.
Sterker nog, wanneer ik een opname wou bekijken bleef het toestel hangen. Het wou de opname niet spelen, het bleef op een zwart scherm. Wanneer ik het toestel had gereset (dus met stekker er uit te halen) waren alle opnames van die dag gewist, onvindbaar.
Ze stonden zelfs niet meer in de tv gids gemarkeerd als opgenomen. => ik veronderstel dat dit een bug is
Wat mij opvalt, en misschien ook een beetje ergert is, dat de bugs na 7 maand nog steeds in het toestel zitten.
Bovendien zie ik telkens wanneer ik het toestel moet resetten nadat het vast hangt, ALTIJD dat op het scherm SOFTWARE UPDATE tevoorschijn komt.
Wil dat misschien zeggen dat er een update blijft hangen?
Volgens mij draait mijn decoder de laatste versie, want ik heb al eens handmatig de update laten doorvoeren, in het dialoog stond dat de laatste versie present was.
Zijn jullie bekend met de mankementen in de software? Wordt er dan verder naar gekeken?
Beschikken jullie over een bug report systeem, en of een release management pagina met de eventuele opgeloste bugs?
Het lijkt mij dat al deze bugs op te lossen zijn, het zou me verder verwonderen dat er uberhaupt niet genoeg budget is om hier enkele programmeurs achter te zetten.
Nu mijn vragen zijn:
Zijn jullie hiervan op de hoogte? En wordt hier verder nog iets aan gedaan om de bugs op te lossen?
Alvast bedankt.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.