G&C en iphone
Ik weet niet hoe dit komt.
Ik had een nieuwe nummer genomen.
15€ belkrediet , met pay and go zen
Ik bel naar 6000 , dit om me over te schakelen naar G&C 20
Even later krijg ik een sms van ' Welkom bij GC , u heeft nu dit dat dit dat '
Nu een probleem was , men verbruik van 15€ was er op 3 dagen door !!!!
Hoe kan dit ?
Ik bel naar de klantendienst en daar komen ze ineens uit de lucht vallen , ' meneer , we zullen dit eens navragen'
De medewerker zet mij ' 15 min in mute stand '
en verbreekt dan de verbinding.
De reden da ik weet dat hij me op mute zette, toont geen ftr , geen service.
Ik ken het goed genoeg , ik werk zelf op een callcenter in mechelen ( .... )
DIT DOE JE NIET !
Bij een iphone kan je imessages versturen dit werkt gratis op het mobiele datanetwerk , en heeft niks te maken met sms !!!
Ook niet voor de uitgaande sms via imessage !
De activering kost 0.50€ cent ,en dat is eenmalig.
Nu waarom rekent proximus ( imessage ) berichten aan ?
Als dit zo zit , ben ik snel terug naar telenet , daar is het teminste gratis en worden ze niet aangerekend !!!!
Dit is gewoon bullshit !
Geen reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.