Skip to main content

Opgenomen films stoppen opeens (alhoewel volledig opgenomen) (na software update van...

  • 31 augustus 2012
  • 2 reacties
  • 158 Bekeken

Ik heb al verschillende posts gelezen ivm problemen na de software update en blijkbaar zijn er veel mensen met heel wat problemen, maar ik maak toch even een nieuwe post over één specifiek probleem (en dan komt het zeker in de aandacht).

Ik heb enkele films opgenomen na die update en bij het bekijken ervan stopt opeens de opname alhoewel de film volledig is opgenomen.
Verder bekijken lukt niet, moet film terug van begin afspelen. Ik kan wel verder spoelen dan het punt waar de opname stopte en zo verder kijken, maar na een paar minuten kijken gebeurt weer hetzelfde.


PS: zijn er forum-administrators ofzo van Belgacom of moeten de Belgacom-klanten op dit forum elkaars problemen maar oplossen zodat zogezegd de nu drukbezette telefoonlijnen minder gebruikt worden ?



2 reacties

Elsa
  • 27742 reacties
  • 31 augustus 2012
De firma die de nieuwe software schrijft voor BGC is vollop bezig met de bugs er ui te halen een eerste bug is de problemen die mensen ondervinden met hun HDMI aansluiting tussen decoder en TV is al zeker één van de eerst bugs die in Charles 240 verdwenen is dus we zullen nog wat geduld moeten uitoefenen en afwachten wat de update die in september komt allemaal van problemen zal oplossen en zeker met de opnames zoals onderandere die dt jij hier beschrijft en die ik ook en anderen ook al voorgehad hebben.

Elsa

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 31 augustus 2012
Ok bedankt (ook voor de snelle reactie).

Reageer