Dag PX mijn klantnummer is 2192422.
Kijk vandaag naar MyProximus en zie 76,60 euro staan betreffende betaling en ik ga daar niet mee akkoord op 3 punten.
1) De maand augustus is nog niet voorbij en moet al betalen voor deze maand voor 24 augustus 2016, ben daar niet mee akkoord. Ik betaal voor mijn verbruik van deze maand volgende maand. Niet 21 dagen op voorhand.
2) Happy Time International rekenen jullie mij 1 euro aan vanwaar komt die 1 euro? Happy Time International is toch gratis zie ik staan op mijn MyProximus en ik bel nooit naar het buitenland, dus hoe komen jullie in godsnaam aan die 1 euro.
3) VRT - Net gemist rekenen jullie mij op datum van 22/07-31/07 5,95 euro aan. Heb nog nooit gebruik gemaakt van VRT - Net gemist.
Kom er op neer dat jullie 6,95 euro teveel aanrekenen en dat de betaaldatum 3 weken te vroeg is.
En plaats dit omdat ik op het forum gelezen hebt dat ik niet alleen ben. https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/twee-facturen-op-1-maand-35288
En ik plaats mijn klacht hier. Heb gelezen dat het via hier kan opgelost geraken. En heb geen zin morgen weer aan de telefoon te hangen met PX in de hoop dat ik een goede medewerker hebt en geen keikop.
En ik betaal zeker geen 15 euro dossier kosten door jullie blunder omdat ik niet betaal hebt voor 24/8 val nog liever dood.
grtt
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.