Vraag

Factuur klopt niet

  • 15 August 2016
  • 18 reacties
  • 465 Bekeken

Dag PX mijn klantnummer is 2192422.

Kijk vandaag naar MyProximus en zie 76,60 euro staan betreffende betaling en ik ga daar niet mee akkoord op 3 punten.

1) De maand augustus is nog niet voorbij en moet al betalen voor deze maand voor 24 augustus 2016, ben daar niet mee akkoord. Ik betaal voor mijn verbruik van deze maand volgende maand. Niet 21 dagen op voorhand.

2) Happy Time International rekenen jullie mij 1 euro aan vanwaar komt die 1 euro? Happy Time International is toch gratis zie ik staan op mijn MyProximus en ik bel nooit naar het buitenland, dus hoe komen jullie in godsnaam aan die 1 euro.

3) VRT - Net gemist rekenen jullie mij op datum van 22/07-31/07 5,95 euro aan. Heb nog nooit gebruik gemaakt van VRT - Net gemist.

Kom er op neer dat jullie 6,95 euro teveel aanrekenen en dat de betaaldatum 3 weken te vroeg is.
En plaats dit omdat ik op het forum gelezen hebt dat ik niet alleen ben. https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/twee-facturen-op-1-maand-35288

En ik plaats mijn klacht hier. Heb gelezen dat het via hier kan opgelost geraken. En heb geen zin morgen weer aan de telefoon te hangen met PX in de hoop dat ik een goede medewerker hebt en geen keikop.

En ik betaal zeker geen 15 euro dossier kosten door jullie blunder omdat ik niet betaal hebt voor 24/8 val nog liever dood.

grtt

18 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Patrick, uw vaste telefoonnummer en gsm nummer is nog steeds zichtbaar voor iedereen. Ik heb je eerste bericht geëditeerd (dat recht heb ik als moderator) om je privacy te beschermen. Als jij je privacy toch te grabbel wil gooien op een forum waar iedereen kan meelezen, voor mij geen probleem. Is genoteerd. Groeten, Wim.
Reputatie 6
Badge +3
Je abonnement moet vooraf betaald worden..
Het verbruik dus De gesprekskosten worden uiteraard pas nadat je ze gedaan hebt, aangerekend.
Reputatie 6
Badge +3
Net gemist - dat is een abonnement dus ook als het niet gebruikt wordt dan ook kost het geld.
Kies voor de gratis optie zonder doorspoelmogelijkheid dan kost het niets.
Reputatie 6
Badge +3
Happy Time international is een abonnement dat 1€ per maand kost.
Deze optie kan je beter stopzetten.
Happy Time international is een abonnement dat 1€ per maand kost.
Deze optie kan je beter stopzetten.

hangt dat niet af van welk packet je hebt, heb daarvoor nog niet moeten betalen? of heb ik geluk gehad tot hiertoe :-))
Edit:


Happy Time International: Optie enkel geldig op de standaard telefoonlijjn.
Beperkt tot 2000 minuten per maand.
Daarna betaalt u het Classic tarief dat van toepassing is voor de gebelde bestemming. Maximaal 1 optie per klant en enkel voor privégebruik conform de algemene voorwaarden van Proximus.
Niet cumuleerbaar met andere opties die korting bieden op internationale oproepen.
Reputatie 7
Badge +6
Patrick heeft een pack Start dus het is betalend. Die optie is misschien bij zijn overgang van pack comfort naar start niet geannuleerd.
Reputatie 6
Badge +2
Net gemist - dat is een abonnement dus ook als het niet gebruikt wordt dan ook kost het geld.
Kies voor de gratis optie zonder doorspoelmogelijkheid dan kost het niets.


Ik geloof dat je Net gemist met TV Replay verwart want het ene heeft niks met het andere te maken.
En als Patrick geen abonnement Net Gemist heeft aangegaan dan Proximus die niet aanrekenen maar Patrick zou beter eens in My Proximus kijken of die abonnement actief is en zoja, dan moet hij die onmiddellijk deactiveren.
Heb start pakket op internet.
Op tv heb ik tv replay+ en de discovery. Ga even mijn factuur plakken en leg mij eens uit PX zie staan Boeket Multi NL nooit aangevraagd zoals sport. en hier volg mijn factuur.

Edit Wim: gelieve geen factuurgegevens online te plaatsen. Privacy!! Deze info kan via privébericht doorgegeven worden.
Happy Time international frank zie ik staan gratis op MyProximus en toch 1 euro
Zie nu pas zelf dat ik plots Proximus Easy+ 25 heb een Proximus Easy+ 10, vraag mij af vanwaar die Proximus Easy+ 25 komt?
In startpack is HTI zeker niet gratis dus zal het nog verkeerd aangeduid zijn van vroeger toen je nog een het ander pack had
Oeps Wim mijn bloed stijgt nu.

Wat ik geplakt had van mijn factuur waren de gegevens dat ik als klant wil doorgeven aan andere gebruikers. Dus je heb geen enkel recht om het te verwijderen, ik als klant geeft toelating aan andere om mijn factuur te lezen. Er is niemand die weet wie ik ben telefoon nummer is verwijderd. dus je verwijdering is zinloos en hier plak ik nogmaals mijn factuur.

Edit Wim: gegevens factuur voor de tweede maal verwijderd. Privacy!!
Reputatie 7
Badge +6
Die Easy + 25 blijft maar terugkomen: dat zal zijn omdat in het systeem alleen de combinatie pack internet + min. GSM Easy + 25 bestaat. Ik herinner mij dat het toen veel voeten in de aarde heeft gehad om dat naar Easy + 15 te krijgen. Volgens mij 'herzet' het systeem dat naar de geijkte combinatie (start + Easy + 25) bij de minste verandering (in dit geval allicht de activering/deactivering van het multiboeket). Enfin, zo zie ik het. Met zoveel mogelijke combinaties is zo'n systeem meer dan noodzakelijk, denk ik, maar je kan dan als klant beter niet buiten het 'platgetreden pad lopen', want dan krijg je problemen. Zeer spijtig voor jou.
Inderdaad veel zaken blijven hardnekkig terug opduiken in MyProximus en zeker ook als je van pack bv comfort naar start overschakelt (ik geef hier maar een vb)
Heb daar in der tijd ook enkele malen moeten voor bellen naar de klantendienst 0800 22 800 vooraleer dit in orde gekomen is maar zoals altijd op de (heel) lange duur komt dit wel altijd in orde, dit ging toen om de overstap van maxi naar comfort pack..
Zie nu ook Wim dat ik nog paar keer vergeten hebt op mijn factuur om mijn telefoon nummer te verstoppen en thx dat je er aan denk betreffende mijn privé gegevens; Loop te balen tot en meten is niet uw fout Wim.

Gans dit topic was niet geplaats mocht jullie programmeurs goed werken. Mijn god toch denk dat ik al dit jaar 20 keer gebeld hebt voor ongevraagde dingen die bij komen op mijn factuur die ik nooit gevraag hebt.

Multi boeket, sport boeket, gsm, enz.
Hopelijk heb ik morgen een oplossing van PX via het forum dat het aangepast is. Heb volledig geen zin om morgen voor de zoveelste keer jullie op te bellen.

Drie punten moeten jullie in orde brengen vooral de datum betreffende betaling. Waar zit de logica dat je al betaalt voor de maand voorbij.



grtt
Na 20 minuten aan de wachtlijn heb ik vriendelijke dame aan de lijn gehad om mijn grieven uit te leggen en heb zeer goede uitleg gehad.

Het bedrag van 76,60 euro moet ik betalen vóór 24 augustus 2016 of anders 15 euro extra kosten. Dame aan de lijn wilde de datum op volgende maand zetten voor de betaling maar dat is zinloos, dus betaal wel overmorgen.

Wacht op overmorgen er is mij belooft door de dame dat:
Happy Time International 01/08-31/08 de 1 euro creditnota zal worden
VRT - Net gemist 22/07-31/07 de 5,95 euro creditnota zal worden
Reden van al die extra kosten is nog altijd de nasleep omdat ik van Maxi naar het start pakket ben gegaan.
Dus PX jullie zitten met paar zware bugs in jullie software, nu al 3 maand geleden dat ik overstapte van pakket..

En heb nog vraagje voor Wim kan je aub mijn teruggeplaatste factuur verwijderen. Eerste factuur had je terecht verwijderd en lees nu ook op mijn 2 factuur die ik geplaatst dat ik vergeten ben om paar telefoonnummers te verwijderen, thx.
Reputatie 7
Badge +6
En heb nog vraagje voor Wim kan je aub mijn teruggeplaatste factuur verwijderen. Eerste factuur had je terecht verwijderd en lees nu ook op mijn 2 factuur die ik geplaatst dat ik vergeten ben om paar telefoonnummers te verwijderen, thx.
Gegevens zijn verwijderd. Dergelijke zaken dienen via privébericht aan het Proximus team te worden doorgegeven!
thx Wim heb je extra werk gegeven mijn verontschuldigen ervoor

Met vriendelijke groet
patrick

Reageer