Ik heb op dit moment een “Unlimited Premium” mobiel abonnement maandelijks te betalen.
Is het mogelijk om op maanden dat ik minder data nodig heb te veranderen naar een ander mobile flex abonnement? En wanneer ik weer meer data nodig heb terug verander?
Gebeurt deze verandering dan per maand of instant?
Via de site zie ik inderdaad dat ik mijn plan kan wijzigen maar kan dit ongelimiteerd of wat zijn de voorwaarden?
Groeten Lieven
Beste antwoord door M_016
Ter info
Er zijn voor maandag geen Proximus medewerkers (moderatoren) actief op dit publieke forum
&
Mobiele abonnementen zijn in principe steeds van onbeperkte duur (tenzij deze gekoppeld zijn aan een GSM t.t.z. als een GSM+abo combinatie)
Een mobiel abo van onbeperkte duur kunt u ten allen tijde (op ieder moment) wijzen van een mobiel abo X in een mobiel abo Y, de afrekening/facturatie gebeurt “pro rata”
Er zijn voor maandag geen Proximus medewerkers (moderatoren) actief op dit publieke forum
&
Mobiele abonnementen zijn in principe steeds van onbeperkte duur (tenzij deze gekoppeld zijn aan een GSM t.t.z. als een GSM+abo combinatie)
Een mobiel abo van onbeperkte duur kunt u ten allen tijde (op ieder moment) wijzen van een mobiel abo X in een mobiel abo Y, de afrekening/facturatie gebeurt “pro rata”
beste
bedankt voor uw snel antwoord
het gaat idd over een mobiel abo van onbeperkte duur
fijn om te lezen dat ik op ieder moment kan switchen en dat de afrekening pro rata gebeurt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.
Proximus gebruikt cookies
Proximus installeert cookies om het gebruik van haar websites te analyseren, om je surfervaring te verbeteren en om de inhoud en de advertenties op haar websites beter af te stemmen op je mogelijke interesses. Ook partners met wie Proximus samenwerkt kunnen via de Proximus websites advertentiecookies installeren om je op andere websites en sociale media advertenties te tonen die relevant kunnen zijn voor jou. Hou er rekening mee dat als je bepaalde cookies blokkeert, het de correct werking van de website kan verstorenCookiebeleid