Skip to main content
Vraag

Mobile Internet XXS annuleren


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 101 reacties

Beste,

 

is het mogelijk Mobile Internet XXS uit mijn pack te halen a.u.b.

het is misschien nog een paar maanden gratis, maar ik maak er toch geen gebruik meer van,

ik heb die sim al uit mijn 2de mobiel gehaald, dus graag een annulatie daarvan als het mogelijk is.

 

alvast bedankt.

17 reacties

Martin
  • 33432 reacties
  • 21 augustus 2021

Je abonnement wijzigen of opzeggen | Proximus

als je het via deze weg niet kunt uitvoeren dan wachten tot maandag als de Prox medewerkers hier terug langskomen en ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten, zodat ze hiermee direct aan de slag kunnen indien het je niet lukt via de opgegeven bovenstaande link..


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2526 reacties
  • 24 augustus 2021

Dag @Timpie we annuleren de optie Mobile Internet XXS op 31/08/2021, een bevestiging volgt per post. Groetjes, Heidi


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 101 reacties
  • 24 augustus 2021
HeidiE schreef:

Dag @Timpie we annuleren de optie Mobile Internet XXS op 31/08/2021, een bevestiging volgt per post. Groetjes, Heidi


Bedankt,

 

ik hou jullie op de hoogte

Mvg,

Tim


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 101 reacties
  • 1 september 2021

bij deze ziet het er naar uit dat de annulatie inorde is waarvoor nogmaals mijn dank.

 

Mvg,

Tim


Forum|alt.badge.img
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 30 november 2021

Hallo,

kunnen jullie mijn mobile internet XXS met nr 0470 94 68 05 uit mijn pack halen en annuleren aub? Deze data simkaart met maandelijks 500MB gebruik ik niet meer, temeer dit een betalende optie wordt.

 

mvg, Denis

 

 

 

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 30 november 2021

@Denis_046  Dag Denis, dit is bij deze opgezegd. order R000000110000KKU46. Groetjes Luc


Forum|alt.badge.img
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 30 november 2021
Luc.M schreef:

@Denis_046  Dag Denis, dit is bij deze opgezegd. order R000000110000KKU46. Groetjes Luc

Bedankt hiervoor.

gr,Denis

 

  • Rising star
  • 22 reacties
  • 17 december 2021

kan ik ook mijn mobile internet xxs opzeggen ik betaal nu 15 euro per maand voor 500 mb

0742913514


Martin
  • 33432 reacties
  • 17 december 2021

FYI; waarschijnlijk zal er niet meer gereageerd worden deze avond en tijdens het weekend komen ze ook niet langs. 

Martin schreef:

je kan het ook via deze weg: Je abonnement wijzigen of opzeggen | Proximus

als je het via deze weg niet kunt uitvoeren dan wachten tot maandag als de Prox medewerkers hier terug langskomen en ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten, zodat ze hiermee direct aan de slag kunnen maandag.

 


  • Rising star
  • 22 reacties
  • 17 december 2021

Bedankt om te reageren


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 20 december 2021

@franstroch  We zullen het nodige doen voor de opzeg van het mobile internet xxs. Groetjes, Antonella


  • Rising star
  • 22 reacties
  • 20 december 2021

bedankt


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 14 februari 2022

Beste, ik wil ook mijn Mobile Internet XXS (0471 93 1* **) opzeggen!


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2526 reacties
  • 15 februari 2022

Dag @hermang dossier 50211570 is hiervoor al in behandeling, onze diensten doen het nodige. Groetjes, Heidi


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 4 maart 2022

Hallo,

kunnen jullie mijn mobile internet XXS met nr 0470 99 70 03 uit mijn pack halen en annuleren aub?

Deze wordt niet meer gebruikt.

Bedankt!


Martin
  • 33432 reacties
  • 4 maart 2022

FYI: pas maandag komen de Proximus forummedewerkers hier terug langs op het forum om je verder te helpen hiermee.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 7 maart 2022

@Marc1974 Het nodige is ingeleid. Je krijgt straks ook een bevestiging via e-mail. Groetjes, Antonella