Op 12/12/16 heb ik een aanvraag gedaan voor een aansluiting bij Proximus.
Op 27/12/16 ging de aansluiting gebeuren maar de lassers moesten eerst komen.
De afspraak was op 18/01/17 maar niemand is langsgekomen zonder te verwittigen.
Een nieuwe afspraak werd gepland op 27/01/17. Weer is niemand langsgeweest en weer
heeft mij niemand iets laten weten.
Dan heb ik nogmaals een afspraak gemaakt op 07/02/17. Ik heb meermaals gebeld of die
afspraak wel degelijk ging doorgaan (omdat ik er al 3 verlofdagen aan gespendeerd heb).
Telkens werd mij bevestigd dat die afspraak zeker zou doorgaan.
Ik heb op 07/02/17 s'morgens nogmaals gebeld om zeker te zijn. Er werd mij verteld dat
ze gingen langskomen tussen 12.30 en 17.00. Omstreeks 13.00u heb ik nogmaals gebeld
om bevestiging.
Plots moesten de lassers niet meer langskomen, ze hadden iets vanop afstand gedaan.
Rond 16.00 is een technieker langsgeweest die tot de conclusie kwam dat hij niets kon doen.
De lassers moeten eerst langskomen!!!
Ik heb reeds meer dan 20 keer gebeld met de klantendienst.
Mijn vorig abonnement bij telenet is al ruim een maand stopgezet. Wij hebben al meer dan
6 weken geen internet.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.