Skip to main content
Beantwoord

Geen TV

  • 25 september 2016
  • 6 reacties
  • 287 Bekeken

Kan iemand mij de oorzaak van de Proximus-tv-problemen melden?
Ik zie enkel geblokte chaos innalle kleuren. Ik heb al 16 minuten aan de lijn gehangen met de helpdesk, maar geraak niet binnen.
Ik ondervind dit probleem al van 19.00u.

Beste antwoord door Elma

Heb je de modem al eens gereset ? Ik zou alles uittrekken en dan eerst de modem terug insteken en laten opstarten. Als die volledig is opgestart, steek dan de decoder terug in de modem en zet hem op met een factory reset. Welke decoder heb je ? Als ik dat weet kan ik je zeggen hoe je een factory reset moet doen.
Ik veronderstel dat je de juiste keuze in de menu hebt gedaan voor de technische dienst.
Het is blijkbaar een probleem bij meerdere klanten.
http://allestoringen.be/problemen/proximus
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

6 reacties

Elma
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 884 reacties
  • 25 september 2016
Onweer gehad ? Ik heb hier in Hasselt geen problemen. Het moet dus lokaal zijn.

Philippe_0113
Krijg je dan op 0800 22 800 niet horen als je uw lijnnummer ingegeven hebt dat er problemen zijn, normaal is dit de methode die support handteert

  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 25 september 2016
Geen onweer. Ik zit op 10 km van jou in Kortessem en heb, zelfs na volledige reset van de digicorder, nog steeds geen beeld...

  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 25 september 2016
Ik krijg niemand aan de lijn op de helpdesk. Ook niet nadat het lijnnumer is ingegeven en 'getest' wordt.

Elma
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 884 reacties
  • Antwoord
  • 25 september 2016
Heb je de modem al eens gereset ? Ik zou alles uittrekken en dan eerst de modem terug insteken en laten opstarten. Als die volledig is opgestart, steek dan de decoder terug in de modem en zet hem op met een factory reset. Welke decoder heb je ? Als ik dat weet kan ik je zeggen hoe je een factory reset moet doen.
Ik veronderstel dat je de juiste keuze in de menu hebt gedaan voor de technische dienst.
Het is blijkbaar een probleem bij meerdere klanten.
http://allestoringen.be/problemen/proximus

  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 25 september 2016
Ik heb alles op die manier en in die volgorde gedaan. Geen verschil.
Maar ondertussen is het probleem 'vanzelf' opgelost. Eerst alleen één en canvas. Daarna de rest ook. Lijkt mij duidelijk bij Proximus zelf te liggen.
Enkel een gehuurde aflevering van 'Professor T.' blijft problematisch. Dat gaat nog leuk worden om die twee euro niet te moeten betalen.
Anyway: bedankt voor de hulp!