Op 22/02/2011 ( na 3x nutteloos verlof te hebben genomen voor afspraken die niet nageleefd werden!) tekende ik eindelijk voor een promotie van de maand: Telephony classic - internet comfort en TV-comfort voor een totaal bedrag van 52,92 Euro/maand. Half OKTOBER werd de verbinding eindelijk uitgevoerd maar tot mijn grote verbazing werd gezegd dat TV in onze streek niet beschikbaar was. De verkoper heeft daar in februari niets van gezegd uiteraard. Resultaat, ik betaal nu maandelijks het volle bedrag voor 2/3 van een product en ben dus nog steeds afhankelijk van een andere TV-leverancier die ik uiteraard moet bijbetalen, wat alles samen toch zeer duur uitkomt. Natuurlijk heb ik reeds geprobeerd om via "mijn e-services" een antwoord of verklaring daarop te verkrijgen, maar dit is een onmogelijk en mensonvriendelijk programma. Je kan dus geen rechtstreekse vraag stellen. Doe je het via een ander klanten e-mail adres, krijg je zo'n waardeloos automatisch bericht: gelieve uw vraag via e-services te formuleren. Ik dacht dat Belgacom nu iets klantvriendelijker was geworden dan 10 jaar geleden, droom maar rustig verder beste klanten. Ondertussen heb ik nog steeds geen passende oplossing voor mijn TV probleem. Wie heeft dit ook meegemaakt en is erin geslaagd om een oplossing te vinden. Dank voor de goede raad.