Ik zal even kort samenvaten.
In september heb ik gebruik gemaakt van gratis Internet On Gsm.Echter hebben ze toch de gebruikte data aangerekend. Hiervoor belde ik in oktober de klantendienst en de dame zag het probleem en ging dit laten terugbetalen.
Tot op vandaag heb ik nog geen terugbetaling gezien dus ik bel voor de 2de keer naar de klantendienst, leg het probleem uit aan de vriendelijke heer, hij zag ook wat het probleem was en telefoneerde even naar de facturatiedienst. (terwijl ik even op wacht werd gezet).
Nu wist de persoon te zeggen dat de facuratiedienst het bedrag niet wil crediteren omdat ik ondertussen van provider ben veranderd. Ik verbaasd, en stelde dan voor om het bedrag aan mijn te crediteren omdat zij wel proximus klant is. Ook dit kon niet gebeuren.
Ik snap niet wat het probleem is hoor. Ze geven de fout toe, maar willen het dan toch niet terugbetalen. Is dit de "normale" gang van zaken ?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.