Beste, ik ben veranderd van een pack familus naar een flex. Als trouwe klant vind ik het niet kunnen dat ik niet in aanmerking kom voor een gratis wifi booster. Bij telenet krijgen alle klanten een gratis wifi booster ter beschikking. Als bedrijf zou u uw trouwe klanten moeten belonen en niet afstraffen. Bovendien kom ik tot de conclusie dat ik al een hele tijd te veel betaal door aan het familus pack vast te zitten. Ik werd hier niet van verwittigd dat er een voordeliger pakket was op mijn maat.
Ik wou u ook informeren dat ik een aantal maanden geleden, u tot 2x toe gecontacteerd heb om van het pickx aanbod te genieten. Dit ging opgelost worden, maar ik heb tot op heden nog niemand gehoord. Eerst was er een storing, en daarna moest ik mijn gegevens nalaten en zou ik opgebeld worden, maar tevergeefs. Als ik jullie via chat wil bereiken, wordt de verbinding telkens verbroken. Een mail kan ik niet sturen. En als ik jullie opbel, zal mij iemand terugbellen, hetgeen niet gebeurd. Ik weet het even niet meer met jullie!
Heel jammer.