Skip to main content
Beantwoord

Storing fiber


Goedemiddag

Sinds gisteren namiddag 14u00 heb ik geen internet en tv meer op de vaste lijn. Ik heb een fiberverbinding. Reeds telefonisch contact opgenomen met klantendienst maar hier word ik niet veel wijzer van: er zou een ‘incident’ zijn…

Heeft iemand hier meer informatie over? Wanneer kan ik een oplossing verwachten? Zoals zovelen ben ik gebonden tot thuiswerk, dus dit komt nu zeer slecht uit!

Mvg,

Luuk Smits

Beste antwoord door Martin

Als dit een gekend probleem is, dan zijn ze ermee bezig en zal het ook niet altijd mogelijk zijn om er direct een bepaalde duur op te plakken, maar als de Prox forummedewerkers hier langskomen kunnen ze altijd inlichten vragen aan de bevoegde dienst die daar verantwoordelijk voor is.

Ik heb een week geleden ook voorgehad en konden zij maar juist zeggen dat ze er alles gingen aan doen om het zo vlug mogelijk op te lossen, maar het heeft toch ook een dikke halve dag geduurd.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

3 reacties

Martin
  • 33554 reacties
  • Antwoord
  • 16 juni 2021

Als dit een gekend probleem is, dan zijn ze ermee bezig en zal het ook niet altijd mogelijk zijn om er direct een bepaalde duur op te plakken, maar als de Prox forummedewerkers hier langskomen kunnen ze altijd inlichten vragen aan de bevoegde dienst die daar verantwoordelijk voor is.

Ik heb een week geleden ook voorgehad en konden zij maar juist zeggen dat ze er alles gingen aan doen om het zo vlug mogelijk op te lossen, maar het heeft toch ook een dikke halve dag geduurd.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2167 reacties
  • 17 juni 2021

@Luuk S 

Werkt je internet inmmidels terug?

Volgens de metingen zou je internet wel moeten werken.

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 17 juni 2021

Dag Geert,

Sinds gisteravond werkt het inderdaad weer! Bedankt voor de reacties.

Mvg,

Luuk