Vraag

Wist je dat? My e-Press, HLN+ of Le Soir+ gratis in uw pack!

  • 7 December 2019
  • 73 reacties
  • 3787 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

My e-Press geeft gratis toegang tot HLN+ of Le Soir+ artikels via de website of via de app.

Dit abonnement wordt automatisch inbegrepen in uw pack.

De waarde van deze abonnementen zijn 14 EUR voor Le Soir en 14,95 EUR voor HLN+.

 

 

 


73 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@ken cambre 

Door de wijziging van je producten heeft men vergeten het product “pack” toe te voegen, je had nu los internet en tv

Hierdoor betaalde je ook voor de pickx app…

Ik zal het pack bijvoegen : je internet formule verandert dan iets, maar je hebt nog steeds onbeperkt internet.

Ik hoop dat de bevestiging van deze wijziging niet al te verwarrend zijn.

Als het pack-order hier is doorgestroomd, zal myepress automatisch terug geactiveerd worden. 

Wil je ons op de hoogte houden ?

Groeten

Tina

 @tina.b  °- het is nu in orde. Bedankt voor de snelle reactie :)

My e-Press geeft gratis toegang tot HLN+ of Le Soir+ artikels via de website of via de app.

Dit abonnement wordt automatisch inbegrepen in uw pack.

De waarde van deze abonnementen zijn 14 EUR voor Le Soir en 14,95 EUR voor HLN+.

 

 

 


Het zou leuk zijn als de link om te koppelen ook effectief zou werken. Helaas ik volg het stappenplan, krijg de boodschap dat accounts gelinkt zijn, maar nee hoor… Ik blijf bij HLN geen recht hebben op de artikels. Er loopt dus iets fout.

 

Kunnen alsjeblief zorgen dat het lukt? Het emailadres is voor beide accounts hetzelfde, zowel bij Proximus als bij HLN. En mijn details hebben jullie (want ik ben hier ingelogd met MyProximus).

 

Eerder kreeg ik van proximus al het bericht dat ik bij HLN moest aankloppen, maar HLN stuur me naar HLN. Jullie zijn toch geen ambtenaren meer hé? :-)

 

Alvast bedankt, jullie kunnen dit in orde krijgen!

 

Groet,

 

Peter

Reputatie 4
Badge +1

Heb dit ook nu pas ontdekt. Toen ik mijn (dure) factuur aan het uitpluizen was. Wilde deze optie eerst uitschakelen (om te besparen) toen ik merkte dat dit in de vaste prijs zit. Ben helemaal geen fan van die krant, maar heb dan HLN maar geactiveerd. Misschien moet ik toch maar eens Le Soir proberen en zo mijn Frans bijspijkeren? Beetje jammer dat er geen keuze is tussen meer kranten, heeft waarschijnlijk wel weer iets te maken met persgroepen en zo...maar goed, een (verwend) mens kan altijd zagen… ;-)

Badge +1

 

Dit is een mooie geste van PX. Maar van deze gelegenheid hadden ze ipv gratis HLN ter waarde van € 14,95 de klanten een optie aan keuze mogelijkheden erbij kunnen geven ter waarde van dit bedrag. Zoals Netflix, Family pakket, All Sports etc. Niet iedereen leest graag de klant. Ook een mooie vervanging voor de Premium Club punten.

 

Ik ben dezelfde mening toegedaan, zou beter geweest zijn om een keuze te krijgen, véél interessanter.

Badge +1

Heb dit ook nu pas ontdekt. Toen ik mijn (dure) factuur aan het uitpluizen was. Wilde deze optie eerst uitschakelen (om te besparen) toen ik merkte dat dit in de vaste prijs zit. Ben helemaal geen fan van die krant, maar heb dan HLN maar geactiveerd. Misschien moet ik toch maar eens Le Soir proberen en zo mijn Frans bijspijkeren? Beetje jammer dat er geen keuze is tussen meer kranten, heeft waarschijnlijk wel weer iets te maken met persgroepen en zo...maar goed, een (verwend) mens kan altijd zagen… ;-)


Zal te maken hebben met afgesproken prijzen. Je denkt toch niet dat proximus zoveel betaald aan hln of le soir zoals een abonnee doet?

Leuk zo’n gratis abonnement. Na een jaar stopt het door Joost mag weten wat, en dan begint de queeste om dat weer goed te krijgen. Eerst eens naar HLN bellen die je naar Proximus doorsturen. Dan krijg je een GID code 8cijfers na wat geduld op alle toestellen eens uitloggen en weer activeren via hln.be/proximus werkt het nog niet nog maar eens naar proximus gebeld nu een 12 cijferige GID code gekregen. Hallo HLN kunnen jullie dat eens bekijken? Komt goed met de 12 cijferige code en 48 uur geduld.  Ik heb overal alle tips gelezen maar nu zal HLN wat verder zoeken en mij terug bellen. 

HLN klantendienst heeft zijn handen vol aan die E press abonnementen. Je zou verwachten dat twee bedrijven hun systemen beter op elkaar afstemmen. 

Wie zou nu het eerst antwoorden op mij reply op dit onderwerp?

Martin? Laat je het even aan proximus medewerker aub? 

 
Reputatie 4
Badge +1

Kan alleen maar zeggen dat wij dit vreemde probleem niet hebben: zolang het abo van het Flex pack loopt kan ik gewoon inloggen bij HLN. Succes gewenst met de oplossing!

Kan alleen maar zeggen dat wij dit vreemde probleem niet hebben: zolang het abo van het Flex pack loopt kan ik gewoon inloggen bij HLN. Succes gewenst met de oplossing!

Tja Sebastiaan, we hadden dat probleem ook niet tot na één jaar er een bitje hier of daar werd uitgezet door … zonder enige onderbreking van het flex pack. Nu ondertussen de GID code (7 cijferig) van proximus helpdesk ontvangen en aan HLN doorgegeven. We zien wel

 

De HLN en HLN+ gratis in het pack, laat me niet lachen. Na mijn PX te hebben gekoppeld met HLN kreeg ik na het lezen van een 20 Tal berichten op HLN de melding “Uw gratis artikels zijn op, gelieve een abonnement te nemen-” Dit is gewoon valse reclame en niets waard.

heb je deze geactiveerd → Lees de beste HLN-artikels met Proximus | HLN+

normaal moet dit dan als actief aangeduid staan bij u hier → MyProximus Producten My e-press HLN

Lees de beste HLN-artikels met Proximus | HLN+

maandag kunnen de poximus medewerkers even je instellingen natrekken. Indien het niet lukt.

Reputatie 7
Badge +1

De HLN en HLN+ gratis in het pack, laat me niet lachen. Na mijn PX te hebben gekoppeld met HLN kreeg ik na het lezen van een 20 Tal berichten op HLN de melding “Uw gratis artikels zijn op, gelieve een abonnement te nemen-” Dit is gewoon valse reclame en niets waard.

@Hugo_042 Heb onderstaande op een topic gezet en dit bleek te helpen. Je weet het nooit. Groetjes Antoon

Kijk eens in de MyProximus app. Staat daar My e-Press bij producten als actief. Je kunt dit aan tikken en verder gaan en inloggen met MyProximus login. Daar kun je de code in mijn account bij HLN vinden. Als hij niet bij de producten staat ligt het probleem bij Proximus

Beste Antoon, Bedankt voor uw bericht maar in MyPrximus staat HLN als “actief”. Ik heb hiervoor al verschillende malen zowel Proximus als HLN gecontacteerd, niets helpt. Ik wil nog opmerken als men probeert HLN te contacteren moet men een online formulier invullen...na 10 a 12 dagen krijgt men dan een mail waar men niet kan op antwoorden, dus terug een Online formulier invullen enz….dat is niet te doen.

Ik laat eventjes alles op zijn beloop en wacht af.

Nogmaals dank.

Mvg Hugo Van Buynder

Hebben ze bij HLM de gid code gevraagd want daaruit kunnen ze weten of alles goed gekoppeld is.

Hln heeft nog niet mijn GID code gevraagd...

Best gewoon afwachten dan tot de proximus forummedewerkers maandag reageren, om dit verder na te trekken voor u.

@Hugo_042 dit ter bijkomende info:

Wat hier als voorstel voorgesteld werd en ook een antwoord van HLN:

Kan je volgende stappen eens (opnieuw) doen : 

Dit abonnement kan aangevraagd worden via www.hln.be/proximus.
1) Druk op de paarse knop met 'MyProximus login'
2) Log in met het proximus account.
3) Maak een account aan op DPG Media of login als er reeds een account bestaat.
Er wordt bijgevolg een digitaal abonnement via Proximus aangemaakt op Het Laatste Nieuws. Vanaf dan kan ze met haar DPG Media account inloggen op Het Laatste Nieuws.

Als het daarna nog niet lukt mag je het ons zeker laten weten en nemen we contact op met HLN.

Normaal vraagt HLN achter de GID code om dit verder in te stellen → HLN vraagt de GID code voor epress | Proximus Forum

=================================================================

Het antwoord van het laatste nieuws wat je kan doen:

1. Neem contact op met Proximus om te informeren of je nog steeds rechthebbende bent. Indien dit het geval is,
moet de rechthebbende status opnieuw vrijgegeven worden door hun. Informeer ook alvast naar jouw GID code (zie stap 3).
2. Vervolgens activeer je het pakket opnieuw via www.hln.be/proximus
Druk op de paarse knop met 'MyProximus login'
- Log in met jouw proximus account.
- Log in met jouw Het Laatste Nieuws account.
Er wordt opnieuw een digitaal abonnement via Proximus aangemaakt op Het Laatste Nieuws.
We raden je aan deze activatie uit te voeren via een computer of laptop en niet via een smartphon of tablet.
3. Indien de activatie niet lukt, bezorg ons jouw persoonlijke GID code.
Wij kunnen vervolgens controleren waarom jouw aanvraag niet aanvaard wordt.
Contacteer HLN op het nummer 02/454.25.90 / Optie 2

Reputatie 7
Badge +5

@Hugo_042 Indien je het GID nummer wenst dien je telefonisch contact met ons op te nemen.

Beste Martin, ik heb eindelijk mijn GID code ontvangen van Proximus, deze is: 2243747 maar ik weet niet waar ik deze moet invullen...

Hopelijk komt er een oplossing.

Dank bij voorbaat.

 

@Hugo_042 die moet je bezorgen aan HLN zie mijn vorig bericht met uitleg

PS: verwijder best je GID code van dit openbaar forum , kan je zelf verwijderen gedurende een uur na het posten van je bericht.

Badge

Hoewel ik een pack heb en my e-press gratis zou moeten zijn wordt deze steeds aangerekend ook heb ik nooit die optie geactiveerd (ik ben nog een analoge lezer) toch staat deze aktief in my proximus en ik kan deze optie niet deactiveren of stopzetten zelfs de medewerkers van proximus niet ik ben al 3 maanden bezig om dat uit de factuur te krijgen maar de eerste keer hebben ze direct een creditnota gemaakt en de belofte om het op teloosen de twwede factuur weer aangerekend dan was het al veel moeilijker om mijn geld terug te krijgen nu bij 3de factuur is het probleem nog steeds niet opgelost nog steeds wordt my e-press aangerekend (prijs is ondertussen nog licht gestegen).

Ik probeer alweer een week via mail of dit forum één bekwaam iemand te vinden die dit eindelijk eens kan oplossen dat moet toch erge,s toch maar een vinkje zijn 

 

@Fsmets  Je dossier 51856085 is in behandeling. je zal door de beheerder ervan gecontacteerd worden.

nog niets vernomen

 
Reputatie 2
Badge

Beste, Ik ben al meer dan een maand bezig om mijn e-press abonnement HLN ( inclusief in mijn Pack) na een stopzetting na 6 maanden opnieuw te laten activeren . Bij HLN is alles in orde : ik krijg code groen. Zij bezitten al weken lang mijn GID code. Zij zeggen klaar en duidelijk dat ik moet stoppen met bellen en dat ik Proximus moet aanspreken.

Maar ik  krijg geen mail van Proximus om te bevestigen dat mijn abonnement opnieuw is geactiveerd. Ben gisteren bij Proximus shop in Hasselt geweest. Hebben bijna 45 minuten  met mijn GSM geprobeerd om bevestiging van Proximus te krijgen . Zero resultaat Een call back van een onbekende Proximus medewerker heeft ook niets opgeleverd. Kunnen jullie dat in hemelsnaam niet in orde maken? Is dat zo erg moeilijk??

Ik heb trouwens nooit begrepen waarom mijn  abonnement werd stopgezet. Heb altijd zelfde pack en altijd stipt mijn dure rekening betaald. Ik mag toch een correcte service verwachten . Moet ik dan op mijn leeftijd uiteindelijk ook maar gaan streamen?? Ik denk ook aan een aangetekend schrijven aan CEO Boutin.

Met toch nog vriendelijk groeten en hopend op een oplossing.

 

 

Reputatie 7
Badge +4

@Walter bladerunner Mijn excuses voor het late antwoord. Ik heb alles nagekeken voor je My Proximus. Dit staat goed bij ons. Ik heb een mail gestuurd naar HLN voor nazicht. 

Reageer