Vraag

Wist je dat? My e-Press, HLN+ of Le Soir+ gratis in uw pack!

• 7 December 2019
  • 56 reacties
  • 3107 Bekeken

Toon eerste bericht

56 reacties

Ik lees de krant eigenlijk ook nooit via één of ander toestel, maar ik heb nu ook maar de optie geactiveerd, zonder dat ik daar echt ga gebruik van maken, trouwens de dag dat ze daar maar iets voor zouden aanrekenen zeg ik het direct op, maar natuurlijk heeft iedereen ander behoeftes en kunnen er wel zijn die dit zeer interessant vinden.
Maar zoals je zelf aangeeft zouden er beter meer keuzes zijn...

Reputatie 6
Badge +1

Zo’n zaken kunnen volgens mij tenslotte altijd door een provider vroeg of laat stopgezet worden, niet dat ik nu beweer dat dit direct zal gebeuren, dat kun je moeilijk voorspellen alleen de toekomst (en de concurrentie) zal dit uitwijzen, laat ons hopen dat we er lang kunnen van genieten.

@Martin 

Dit is een mooie geste van PX. Maar van deze gelegenheid hadden ze ipv gratis HLN ter waarde van € 14,95 de klanten een optie aan keuze mogelijkheden erbij kunnen geven ter waarde van dit bedrag. Zoals Netflix, Family pakket, All Sports etc. Niet iedereen leest graag de klant. Ook een mooie vervanging voor de Premium Club punten.

Zo’n zaken kunnen volgens mij tenslotte altijd door een provider vroeg of laat stopgezet worden, niet dat ik nu beweer dat dit direct zal gebeuren, dat kun je moeilijk voorspellen alleen de toekomst (en de concurrentie) zal dit uitwijzen, laat ons hopen dat we er lang kunnen van genieten.

Reputatie 5
Badge +2

Na de winter? Ik weet dat de packs wat duurder worden en dat ik meer ga moeten betalen voor voetbal (alleen belgisch voetbal gaat niet meer). Maar dat is aangekondigd, dat zijn geen addertjes, dat is niet plezant maar ja.  Ik had ook al een tijd geleden gelezen dat HLN gratis twee maanden de digitale krant aanbood voor iedereen. Zou dat hier ook beperkt worden in de tijd? Dat wordt nergens gezegd. Dat zou een grote adder zijn, een slang. Bij Le Soir is de reklame voor een digitaal abonnement  1 euro gedurende 1 maand. Daarna 14 euro. 

Of ze moeten mss nog opduiken na de winter :relaxed:

Reputatie 5
Badge +2

Er zijn blijkbaar geen addertjes onder het gras, als het goed zeggen we het ook hé!

Reageer