Skip to main content

Zonet de nieuwe internet box geïnstalleerd en geactiveerd en ik vind een aantal parameters van de bbox 3+ niet terug.

Zit de optie waarbij per ip of Mac adres/per uur/per dag de toegang kan blokkeren/toestaan niet meer in de internet box? Viel vroeger onder acces control als ik me niet vergis

In de bbox 3+  kon je ook gebruiksvriendelijke labels hangen op IP- of mac adressen, voor als dit niet automatisch gebeurde.  Dit vind ik ook (nog) niet terug..

Of zijn dit opties die (momenteel) niet beschikbaar zijn in de nieuwe Internet Box ?

Alvast Bedankt

………..
Zit de optie waarbij per ip of Mac adres/per uur/per dag de toegang kan blokkeren/toestaan niet meer in de internet box? Viel vroeger onder acces control als ik me niet vergis ………..

@HermanitoL 

Stond vroeger inderdaad onder “Access Control”

FYI

nouvelle internet Box ( Fibre) - controle parental | Proximus Forum

Malheureusement, la fonction contrôle parentale n’est toujours pas disponible pour le moment. Nous n’avons toujours pas de date prévue actuellement concernant cette fonction.

=

De functie voor ouderlijk toezicht is op dit moment nog niet beschikbaar,  er is nog een datum voor deze functie op de internetbox

Omdat de PX forummedewerkers , als ze maandag hier de draad terug opnemen, je verder zouden kunnen meer informatie geven of dit al kan of nog zal geïmplementeerd worden:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Is gebeurd, bedankt voor de tip.

Omdat de PX forummedewerkers , als ze maandag hier de draad terug opnemen, je verder zouden kunnen meer informatie geven of dit al kan of nog zal geïmplementeerd worden:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reageer