Sinds 2 dagen ontvangt Outlook 2013 geen mails meer.
Setup is als steeds IMAP, poort 993, SSL
Test account settings geeft “completed”, maar het probleem blijft.
Send/receive in Outlook geeft voor skynet ook completed
Mails versturen lukt wel nog
Sinds 2 dagen ontvangt Outlook 2013 geen mails meer.
Setup is als steeds IMAP, poort 993, SSL
Test account settings geeft “completed”, maar het probleem blijft.
Send/receive in Outlook geeft voor skynet ook completed
Mails versturen lukt wel nog
Komen ze dan ook niet binnen als je kijkt op http://webmail.proximus.be
NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
webmail proximus is OK
En je hebt de mailinstellingen overlopen of alles juist staat → E-mail instellen op je gsm, tablet of computer | Proximus
Ja. Alles is gecheckt en correct. Heeft trouwens gewerkt tot 9 november.
Uiteraard gaat het over een skynet email-adres. Zoals eerder al gemeld hier werkte het tot enkele dagen geleden en werden alle settings nogmaals gecheckt en OK. Enkel ontvangst van skynet werkt niet meer. Sent van skynet werkt wel nog. Voor mijn gmail-account is er met Outlook 2013 geen enkel probleem.
Is hier een oplossing voor gevonden? Ik heb sinds afgelopen zondag (14/11) exact hetzelfde probleem.
Helaas niet.
Ik heb intussen ook al eens de account eraf gegooid en alles opnieuw geconfigureerd maar het probleem blijft. De test message bevestigt dat alles OK is en er komt inderdaad een testmail aan in Webmail maar nog steeds niet in Outlook 2013.
Ja, dat had ik dus ook reeds geprobeerd, maar account verwijderen en opnieuw configureren werkt dus niet voor outlook 2013...
Ter Info: Mss interessant om dit ook eens te lezen wie weet heeft het er ook iets mee te maken?
→ https://nl.forum.proximus.be/internet-10/email-problemen-54684?postid=692050#post692050
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.