Skip to main content
Vraag

Outlook 2013 ontvangt geen mails meer


Oma Tipool

Sinds 2 dagen ontvangt Outlook 2013 geen mails meer.

Setup is als steeds IMAP, poort 993, SSL

Test account settings geeft “completed”, maar het probleem blijft.

Send/receive in Outlook geeft voor skynet ook completed

Mails versturen lukt wel nog

 

This topic has been closed for comments

10 reacties

Martin
  • 33529 reacties
  • 11 november 2021

Komen ze dan ook niet binnen als je kijkt op http://webmail.proximus.be 

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.


Oma Tipool
  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 11 november 2021

webmail proximus is OK


Martin
  • 33529 reacties
  • 11 november 2021

En je hebt de mailinstellingen overlopen of alles juist staat → E-mail instellen op je gsm, tablet of computer | Proximus


Oma Tipool
  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 11 november 2021

Ja. Alles is gecheckt en correct. Heeft trouwens gewerkt tot 9 november.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2125 reacties
  • 12 november 2021

@Oma Tipool Gaat dit over een skynet email-adres? We hebben een vermoeden dat dit probleem bij Outlook zelf ligt.


Oma Tipool
  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 12 november 2021

Uiteraard gaat het over een skynet email-adres. Zoals eerder al gemeld hier werkte het tot enkele dagen geleden en werden alle settings nogmaals gecheckt en  OK. Enkel ontvangst van skynet werkt niet meer. Sent van skynet werkt wel nog. Voor mijn gmail-account is er met Outlook 2013 geen enkel probleem.


  • Rising star
  • 10 reacties
  • 16 november 2021

Is hier een oplossing voor gevonden? Ik heb sinds afgelopen zondag (14/11) exact hetzelfde probleem.


Oma Tipool
  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 16 november 2021

Helaas niet.

Ik heb intussen ook al eens de account eraf gegooid en alles opnieuw geconfigureerd maar het probleem blijft. De test message bevestigt dat alles OK is en er komt inderdaad een testmail aan in Webmail maar nog steeds niet in Outlook 2013.


  • Rising star
  • 10 reacties
  • 16 november 2021

Ja, dat had ik dus ook reeds geprobeerd, maar account verwijderen en opnieuw configureren werkt dus niet voor outlook 2013...


Martin
  • 33529 reacties
  • 16 november 2021

Ter Info: Mss interessant om dit ook eens te lezen wie weet heeft het er ook iets mee te maken?

→ https://nl.forum.proximus.be/internet-10/email-problemen-54684?postid=692050#post692050