Skip to main content

Ik heb namelijk een mail gekregen. Waar in staat dat ik een samsung s24 heb gewonne weet alleen niet of deze mail te vertrouwen is het lijkt me wel echt maar ben niet zeker? 

Eerste vraag voor jou: je het gewonnen, heb je wel aan een wedstrijd deelgenomen of komt deze mail uit het niets? Zonder enige aanleiding dus.
Tweede vraag: van wie komt de mail (volledige mailadres)? Want zo kunnen we toch niet oordelen.
Derde vraag; als je je muis beweegt (niet klikt) op de link, naar welk adres wijst de link?

Gelijkaardige vraag an antwoord van de moderatoren hier :

Ja ik heb wel mee gedaan met een wedstrijd hier zie je het mail adress en de link.

@Bengron 

Ter info: het mailadres Proximusforyou@proximus.com is wel een mailadres van Proximus, en de link is ook echt, maar als je 100% wilt zeker zijn, kunnen PX moderatoren dit eens navragen aan de betrokken dienst indien je dit wenst.

Dit gaat echt zijn. Mijn 3 vragen zijn beantwoord,
Het mailadres zien we nu volledig en klopt, meegedaan aan een wedstrijd en ook de verwijzingspagina https://…. verwijst naar proximus.be.

Heb mijn adress doordegeven nu maar wachten tot ik iets aan krijg ze zeggen dat het tot 8 weken kan duren voor ik zou aankrijgen 

Ben benieuwd 

Dat komt wel in orde en anders kan je het hier ook altijd melden indien het niet het geval zou zijn.

@Bengron  Dit zou van ons zijn.

Reageer