Skip to main content

Sinds enkele dagen veel storingen en een tv signaal dat vaak wegvalt.

Een aantal techniekers zijn al langs geweest zonder oplossing.

Vroeger had ik toegang op de internetBox maar dit schijnt niet meer mogelijk te zijn.

Ik had graag de logs of beter het aantal storingen zelf kunnen raadplegen.

Schijnbaar is de toegang niet meer mogelijk (want geen password op een label aan de onderkant).

Hierdoor kan ik dus niet nagaan wanneer, hoe vaak en hoe lang er storingen geweest zijn.

Een gebruiker (vroeger user al had die geen rechten om dit uit te lezen) zou welkom zijn.

 

@chrismbe 

Bij de Internet Box kan dit inderdaad niet meer via User en User paswoord, maar moet nu alles via myproximus app of webversie http://myproximus.be/myinternet 

Mss ook eens alles herstarten zie hier  en
kunnen de PX moderatoren daarna ook nog een kijken op je lijn of er eventueel fouten te detecteren zijn, daarom best omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze morgen hier de draad terug opnemen: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Reageer