Vraag

Formule in 1 pakket...thuis en mobilhome


Beste,

Ik ben op zoek naar een totaalpakket aan een schappelijke prijs en onbeperke mobiele data...of toch voldoende om niet extra te hoeven bijbetalen…

Hierin moet zitten :

Tv en mobiele data voor mobilhome

Tv en wifi thuis

2 gsm en tablet met voldoende mobiele data

Kan Proximus me dergelijk leveren?

 


11 reacties

De prox forummedewerkers komen dinsdag pas terug langs op forum.

Je kunt hier al eens rondkijken ondertussen → http://proximus.be/flex 

keuze uit Flex met of zonder mobiel en om pack zelf samen te stellen.

Reputatie 7
Badge +3

@Martine63 Indien mogelijk kan je gebruik maken van Public Wifi voor de mobilhome ofwel ga je gebruik moeten maken van het mobiel internet. We hebben mobiel internet abonnementen, maar een extra gsm-abonnement in het Flex pack met onbeperkt internet is eerlijk gezegd voordeliger. Hetgeen ook mogelijk is, is om 1 gsm-nummer te delen over 2 simkaarten met de duo simkaart. Hou er dan wel rekening mee dat je niet bereikbaar bent op de gsm op de momenten dat je de simkaart voor de mobilhome in gebruik hebt.

Meer info via deze links:

Activeer Public Wi-Fi en surf via Wi-Fi | Proximus

Mobiel internet – Laptop en tablet | Proximus

Wat is een pocket WiFi en hoe werkt het? | Proximus

Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus | Proximus

Optimaliseer je gsm-abonnement met onze opties | Proximus

Groetjes,
Antonella

@Martine63 is het bij jullie gelukt? Wij zijn ook op zoek naar een goed mobiele data abonnement om tv te kijken in camper wanneer we satelliet niet kunnen gebruiken. Indien tips, ik hoor het graag. 🙋‍♀️

Reputatie 7
Badge +1

@Martine63 Indien mogelijk kan je gebruik maken van Public Wifi voor de mobilhome ofwel ga je gebruik moeten maken van het mobiel internet. We hebben mobiel internet abonnementen, maar een extra gsm-abonnement in het Flex pack met onbeperkt internet is eerlijk gezegd voordeliger. Hetgeen ook mogelijk is, is om 1 gsm-nummer te delen over 2 simkaarten met de duo simkaart. Hou er dan wel rekening mee dat je niet bereikbaar bent op de gsm op de momenten dat je de simkaart voor de mobilhome in gebruik hebt.

Meer info via deze links:

Activeer Public Wi-Fi en surf via Wi-Fi | Proximus

Mobiel internet – Laptop en tablet | Proximus

Wat is een pocket WiFi en hoe werkt het? | Proximus

Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus | Proximus

Optimaliseer je gsm-abonnement met onze opties | Proximus

Groetjes,
Antonella

@AntonellaD. Ben zelf ook op zoek. Public Wi-Fi is moeilijk of onmogelijk in het buitenland. Hoeveel is onbeperkt internet op je gsm abo in Flex. Lees dat dit maar 20 GB is en daarna onbeperkt op lagere snelheid. Of heb ik dit verkeerd gelezen. In Frankrijk weinig met WiFi. In Nederland gelukkig meer. Dus dan kan je gebruik maken van WiFi. Maar het interessante is natuurlijk echt onbeperkt op je extra GSM. Je kan dan toch ook daarop een hotspot aanmaken waardoor je verschillende apparaten, incl smart tv, kunt laten inloggen, of niet. Hoor het wel 😉🤗🚐

Reputatie 7
Badge +3

@Chrissta @Antoon1 

Er zijn de klassieke mobiel internet abonnementen, maar in een (Flex) pack is het zeker voordeliger om te kiezen voor een (bijkomend) gsm-abonnement met meer of onbeperkte data.

Unlimited S: € 26,00/maand als eerste abonnement in Flex (€5/maand korting vanaf 2de mobiel in Flex)
Onbeperkt (FUP 20 GB)

Unlimited (5G): € 33,00/maand als eerste abonnement in Flex (€5/maand korting vanaf 2de mobiel in Flex)
Onbeperkt (FUP 50 GB)

Unlimited Premium (5G): € 50,00/maand als eerste abonnement in Flex (€5/maand korting vanaf 2de mobiel in Flex)
Onbeperkt (geen FUP in BE; FUP 50 GB in EU/zone A & B als Daily Roaming Pass actief is) = Het dataverbruik in België is onbeperkt. In de rest van de EU beschik je over 50 GB/maand: daarna kan je onbeperkt verder surfen aan € 0,0030 /MB.

FUP: Fair Usage Policy

Mobiel internet – Laptop en tablet | Proximus

Gsm-abonnementen zonder verplichtingen | Proximus

Let op!
Vanaf 01/06/2022 zal het mobiele dataverbruik aan de hoogste snelheid, hetgeen momenteel onbeperkt is, worden beperkt. In België wordt het mobiele dataverbruik beperkt tot 300GB per maand. Eenmaal dit forfait is opgebruikt kan de klant blijven verder surfen aan een verminderde snelheid van 512 kbps en zonder extra kosten.
In de EU zal de klant een mobiel dataverbruik krijgen van 62GB i.p.v. 50GB. Eenmaal dit forfait is opgebruikt kan de klant aan maximale snelheid verder surfen voor 0,0021 EUR/MB BTW incl. (0,0018 EUR/MB BTW excl.) i.p.v. 0,0030 EUR/MB BTW incl. (0,0025 EUR/MB BTW excl.).
Geimpacteerde prijsplannen:

  • Mobilus Unlimited Premium
  • Unlimited Premium
  • Bizz Mobile 5G International
  • Business Mobile Premium

Je kan er ook voor kiezen om je gsm-abonnement tijdelijk te verhogen met het oog op de vakantie en na de vakantie terug te verlagen.

Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +1

Beste PX medewerkers is er in de tussentijd al iets veranderd bij Proximus abonnementen. Ben 5 tot 6 maanden volledige periode van huis met de mobilhome. Maak dan geen gebruik van internet en TV. Heb nu Flex pakket met 2 maal Mobilus M. Vaste telefonie heb ik al een tijdje geleden opgezegd. Alvast bedankt voor het antwoord 🤔🚐 Mvg, Antoon

Reputatie 7
Badge +3

@Antoon1  Zie hier de huidige packs :  https://www.proximus.be/nl/id_cr_catr_p/particulieren/packs.html

 

Daar kan je ook zelf de test doen om te kijken als je nog het voordeligste pack hebt.

 

 

Veilige reis toegewenst.

Groetjes,

Joel

@Joel M  ik zie die link niet “het beste pack voor jou? Doe de test”

Volg de link en dan misschien je bril opzetten ;)

 

 

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1  Zie hier de huidige packs :  https://www.proximus.be/nl/id_cr_catr_p/particulieren/packs.html

 

Daar kan je ook zelf de test doen om te kijken als je nog het voordeligste pack hebt.

 

 

Veilige reis toegewenst.

Groetjes,

Joel

@Joel M . Bedankt. Maar dit weet ik. Wil alleen maar kijken wat er mogelijk is daar ik 5/6 maanden geen gebruik maak van Internet en TV of daar iets mee te doen is 🤔🚐 Groetjes Antoon

Reputatie 7
Badge +3

@Martin Via deze link:   https://www.proximus.be/nl/id_cr_catr_p/particulieren/packs.html  en dan naar beneden scrollen.Groetjes,Joel.

 

 

Reageer