Vraag

Decoder v7 zendervolgorde


Reputatie 1

Sinds vandaag heb ik de nieuwe V7 decoder en ben niet tevreden over de zendervolgorde.
Bij mijn vorige V6 stelde ik mijn voorkeurzenders in in een zelf gekozen volgorde en dat kan nu niet meer.
Telkens ik de decoder weer opstart moet ik naar “live tv” en dan naar favorieten, vooraleer ik kan beginnen kijken. Zo omslachtig.
En het programma overzicht is onoverzichtelijk.
Kan dit aangepast worden? 
Zo niet, wil ik terug de V6, die werkte altijd prima.


16 reacties

Reputatie 7
Badge +4

hi, je kan op de v7 jammer genoeg de zendervolgorde niet aanpassen maar kan wel werken via favoriete kanalen
wAls je je v7 wil omruilen hierom laat me dit dan weten dan doen we het nodige

Reputatie 1

De tv gids is idd helemaal anders . Ik hoop ookdat ze dit snel gaan aanpassen naar de meer gekende layout.

Het zal ook een kwestie zijn van prioriteiten bij het oplossen van de nog onopgeloste problemen die veel ergerlijker kunnen zijn,want niemand start/reset om de haverklap graag zijn V7 om rustig TV te kunnen kijken...

Reputatie 4
Badge +2

Ik heb de V7 decoder pas in dienst maar stel toch vast dat de zendervolgorde nog altijd is zoals op mijn vorige V5 decoder, maar je kan het inderdaad niet meer aanpassen op de V7.

Reputatie 7
Badge +4

De TV-gids zal in de toekomst aangepast worden, maar ik kan niet juist zeggen wanneer. Meer info over de V7 en zijn updates,.. vind je hier

Ik heb de V7 decoder pas in dienst maar stel toch vast dat de zendervolgorde nog altijd is zoals op mijn vorige V5 decoder, maar je kan het inderdaad niet meer aanpassen op de V7.

Dit is van in het begin al zo geweest dat deze aangepaste zendervolgorde van de oude decoders overgenomen wordt op de V7

Reputatie 4
Badge +2

Dus als ik het goed begrijp kan ik de zendervolgorde nog altijd aanpassen via een aangesloten V5.

Je kunt dit zelf eens uitproberen, maar het kan mss wel dat je de v7 dan eerst eventueel zal moeten herstarten of mss zelf resetten, ik heb het zelf nooit geprobeerd.

Reputatie 7
Badge +4

@Jan Het is inderdaad mogelijk om je zendervolgorde te wijzigen op je V5, of een andere decoder zoals V5c of V6. Al de decoders op dezelfde lijn nemen deze volgorde dan mee over. 

Dat zou inderdaad moeten lukken want als je hem installeert neemt hij die ook over van andere oude decoders , maar ik ben altijd voorzichtig en best eerst eens uitproberen :relaxed:

Reputatie 1

Hallo,

Allereerst bedankt voor je antwoord. Ik zou graag de V7omruilen voor een V6 modem (gèèn V5!).
Bij de V7 is het menu onoverzichtelijk en kan ik geen zendervolgorde instellen. Waarom kan dat niet in het menu “favorieten”? Trouwens, dat menu “favorieten” is onstabiel bij mij; tijdens het veranderen van kanaal springt dat regelmatig terug op de standaardvolgorde. En telkens ik de decoder opstart geven mijn zenders een zwart scherm; Dan moet ik de stroomkabel uit- en intrekken en dan werkt het wel.
Mijn klantnummer is 608033395.

Straks als de @Proximus Forummedewerkers hier de draad opnemen kunnen ze dit verder regelen voor u om de v7 door V6 omte ruilen.

Reputatie 7
Badge +5

@Eddy_097 Je nieuwe decoder zal opgestuurd worden naar onderstaand afhaalpunt. 

Je zal een sms ontvangen als deze daar is aangekomen. Om je nieuwe decoder te ontvangen dien je de oude in te leveren. 

3115 BOEKHANDEL KEVIN
NIEUWPOORTSESTEENWEG 595
8400 OOSTENDE BEL

Reputatie 1

Dag DaisyS, bedankt voor je hulp. Is de nieuwe decoder een V6?

Reputatie 7
Badge +5

@Eddy_097 Zoals je gevraagd had heb ik je een V6 gestuurd.

Reputatie 1

Hallo, Heb de V6 ontvangen en werkt perfect!

Bedankt voor de hulp!

Reageer