Skip to main content
Antwoord

Afdrukken vanuit Proximus webmail vanop een laptop

• August 30, 2025
  • 5 reacties
  • 56 Bekeken

Beste

Als ik via het pijltje bovenaan een individuele mail vanuit webmail wil afdrukken met optie “Email afdrukken” gebeurt sinds kort iets vreemd, waardoor printen niet meer lukt. Ik zie heel kort een boodschap verschijnen van rechts naar midden en terug naar rechts (te snel om te kunnen lezen), maar het pop-up venster om te printen komt niet te voorschijn. Daardoor kan ik momenteel géén mails rechtstreeks printen (enkel door printen van de webbrower zelf). Hoe kan hieraan verholpen worden?

Met vriendelijke groeten
Veerle. 

PS: als iemand bovendien ook een suggestie heeft hoe je vanop je smartphone in de webmail applicatie een mail kan afdrukken, dan graag ook daarvoor een oplossing. Sinds het verdwijnen van de optie “Afdrukken” achter de 3 puntjes (althans op smartphone het geval), kan afdrukken nog steeds niet vanop een smartphone

Beste antwoord door Veerle1973

Beste Geert

Ja dat lukt wel, maar dan druk je een webpagina af en niet de mail an sich.
Ik heb ondertussen mijn volledige history gewist, en sindsdien lukt het wel weer om vanaf een computer in de webmail de echte afdrukfunctie (via het pijltje) te gebruiken.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

• Auteur
  • Apprentice
  • August 30, 2025

Met een foto (in “live”) heb ik de boodschap die kort verschijnt, kunnen achterhalen:
“Wacht tot het afdrukvoorbeeldvenster wordt geopend ...”

Dat laatste opent dus niet zoals ik al in de originele probleemstelling had aangegeven

Martin
  • August 30, 2025

kan dit mss je al verder helpen, In verband met webmail op laptop/PC:
Als de mail geopend is, druk dan de toets combinatie 
CTRL P  eens in…...

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 2, 2025

kan dit mss je al verder helpen, In verband met webmail op laptop/PC:
Als de mail geopend is, druk dan de toets combinatie 
CTRL P  eens in…...

@Veerle1973 

heeft bovenstaande richtlijn je kunnen verder helpen?

Geert

• Auteur
  • Apprentice
  • Antwoord
  • September 5, 2025

Beste Geert

Ja dat lukt wel, maar dan druk je een webpagina af en niet de mail an sich.
Ik heb ondertussen mijn volledige history gewist, en sindsdien lukt het wel weer om vanaf een computer in de webmail de echte afdrukfunctie (via het pijltje) te gebruiken.

Martin
  • September 5, 2025

TBI: 
in de webmail de echte afdrukfunctie (door bovenaan in de mailhoofding op het pijltje rechts te klikken):

waarbij de volgende  keuzemenu opent: 

klik dan op de optie: