Skip to main content
Vraag

Opnames bekijken van vier en vijf lukt ineens niet meer

  • 20 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 220 Bekeken

Sinds vorige week is het onmogelijk om in de tv-app opnames van vier en vijf te bekijken. Ik krijg telkens de melding niet beschikbaar. Opnames staan minder dan 60 dagen en zijn niet vervallen.
Iemand tips?

1 reactie

Martin
  • 33305 reacties
  • 20 oktober 2018
mss toch eens het volgende proberen om de zaak te laten synchroniseren:
In deze volgorde>
1-decoder zonder spanning zetten met schakelaar achteraan of door zijn netstekker uit te trekken
2-Bbox ook 10 seconden zonder stroom zetten en terug opzetten om dan te wachten tot zijn DSL controle lampje continu blijft branden en je opnieuw kunt surfen.
3- Nu de decoder terug opzetten en volledig laten opstarten

Hopelijk lukt het nu wel anders zal het wachten zijn tot maandag als iemand van het proximus team hier terug op het forum langs komt.
NB: je kunt op zondag wel de helpdesk eventueel bellen op 0800 22 800

Reageer