Beste
Ik stel graag de vraag wat er nu effectief gratis in mijn tutimus zit want de ene medewerker zei dat Netflix er standaard gratis in zit terwijl ik het nu wel moet betalen. De ander zegt Netflix niet maar All Entertainment wel, wat ik ook wel moet betalen... dus eigenlijk is er niets gratis in mijn tutimus??? Graag duidelijkheid en eensluidendheid.
Mvg
Peter
Beantwoord
Gratis in uw pack...???
Beste antwoord door Nick_022
Simpel.
90.94 € betaal je voor een Tuttimus met Mobilus S. Daar zit een tv bundel bij in naar keuze. Wel opletten dat als je Netflix kiest hier voor 1,04 € moet bijtellen elke maand.
Je kan ook kiezen om geen enkele bundel te nemen, dan kost het met een Mobilus S 82.99 €. Dus met andere woorden voor een tv bundel betaal je sowieso iets rond de 8 €. De prijs van 90.94 € is de meest geadverteerde en daar zit dus 1 tv bundel bij in.
Wat WEL gratis is met een Tuttimus is dubbele data voor elk Mobilus abonnement buiten die van 10 €.
Los van pack: Mobilus S (1.5 GB, 120min, onbep. sms)
Los van pack: Mobilus M (5 GB, 300min, onbep. sms)
Los van pack: Mobilus L (10 GB, onbep. min, onbep. sms)
In Tuttimus: Mobilus S (3 GB, 120min, onbep. sms)
In Tuttimus: Mobilus M (10 GB, onbep. min, onbep. sms)
In Tuttimus: Mobilus L (20 GB, onbep. min, onbep. sms)
En wat nog gratis is is de Free Family Calls en de gratis blockbuster elke maand.
Bekijk origineel90.94 € betaal je voor een Tuttimus met Mobilus S. Daar zit een tv bundel bij in naar keuze. Wel opletten dat als je Netflix kiest hier voor 1,04 € moet bijtellen elke maand.
Je kan ook kiezen om geen enkele bundel te nemen, dan kost het met een Mobilus S 82.99 €. Dus met andere woorden voor een tv bundel betaal je sowieso iets rond de 8 €. De prijs van 90.94 € is de meest geadverteerde en daar zit dus 1 tv bundel bij in.
Wat WEL gratis is met een Tuttimus is dubbele data voor elk Mobilus abonnement buiten die van 10 €.
Los van pack: Mobilus S (1.5 GB, 120min, onbep. sms)
Los van pack: Mobilus M (5 GB, 300min, onbep. sms)
Los van pack: Mobilus L (10 GB, onbep. min, onbep. sms)
In Tuttimus: Mobilus S (3 GB, 120min, onbep. sms)
In Tuttimus: Mobilus M (10 GB, onbep. min, onbep. sms)
In Tuttimus: Mobilus L (20 GB, onbep. min, onbep. sms)
En wat nog gratis is is de Free Family Calls en de gratis blockbuster elke maand.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.