Ik zie dat er nog altijd niet aan de vraag van meerdere klant, waaronder mezelf, voldaan werd. In de Premiumclub kan je alleen waardebons voor Pay & Go downloaden voor een bedrag van 5€, dan verleng je je gebruik met 1 maand, en 25€ dan verleng je voor een jaar.
Veel mensen gebruiken dat belkrediet echter niet op in een jaar, maar willen wel een verlenging hebben van een jaar. Maar je kan maar tot een bepaald bedrag uploaden. Dus als je praktisch niet belt met die P&G en jaarlijks 25€ moet opladen, dan zit je snel aan de grens van het toegelaten bedrag.
Waarom geen bon geven van 10€ voor een jaar, of de bon van 25€ verlengen tot 2 jaar.
Kan hier eens serieus door het management worden bekeken om de klantvriendelijkheid te verhogen. Veel ouders geven hun kind zo'n Pay & Go, om te beletten dat de kinderen teveel op hun GSM/Smartphone bezig zijn met bellen.
Beantwoord
Waardebon voor Pay&Go van 10€
Beste antwoord door LorentzV
Sedert 15 Juni is het niet meer van toepassing omwille van enkele wijzigingen in het Premium Club systeem. Hoewel we nog geen exacte informatie kunnen geven over wat de wijziging zal zijn en wat dit nu zal inhouden voor zij die hun jaarlijkse bonuspunten mislopen, raad ik aan dat nog even af te wachten. Van zodra de finale beslissingen zijn genomen en het nieuwe systeem in werking kan treden, zullen we de communicatie over de exacte inhoud hiervan kunnen meedelen en het nodige kunnen doen voor zij die hebben moeten wachten op punten.
Groetjes,
Lorentz.
Bekijk origineelGroetjes,
Lorentz.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.