Ik heb een OnePlus 5t die volledig up to date is en voLTE aankan.
Ik krijg de voLTE optie helaas niet aan?
Komt dit doordat Proximus specifiek een model moet accepteren of heeft dit te maken met een fout in mijn gsm?
Waarom zou een 'onbekend' model geen gebruik kunnen maken van voLTE?
Beantwoord
VoLTE activeren?
Beste antwoord door Martin
One note staat er nog niet tussen ook
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_volte_config/particulieren/support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/gsm-instellen/hoe-bellen-via-4g.html
Bekijk origineel>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_volte_config/particulieren/support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/gsm-instellen/hoe-bellen-via-4g.html
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.