Skip to main content
Beantwoord

Beheerder

  • 3 september 2018
  • 1 reactie
  • 189 Bekeken

  • Rising star
  • 13 reacties
hallo!
sinds ik ben overgeschakelt van het ene abbonoment naar het andere ben ik niet langer beheerder. hoe kan dit veranderd worden?
zo kan ik men facturen niet zien!

Beste antwoord door tina.b

beste,

ik hoop dat je via deze link de nodige hulp/info kan vinden : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_admin_vs_user_res/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/beheerder-of-gebruiker-in-myproximus.html

groeten,

Tina
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

1 reactie

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3216 reacties
  • Antwoord
  • 4 september 2018