Hoe kan ik een volledige detail factuur downloaden in pdf ?
Dus met alle nationale, internationale gesprekken, smssen, internet gebruik etc.
Ik heb al vershillende keren met 0800 22 800 een aanvraag gedaan.
- 2 x via chat
- Ik heb al 4 brieven ontvangen om the smsn naar 8787
- email verstuurd op 25 juli naar res.bill.detail@proximus.com zoals men bij de klantendienst heeft gezegd.
In afwachting van een oplossing.
Mvg
José
Beantwoord
Gedetailleerde factuur in MyProximus
Beste antwoord door WilfriedJ
Dag José,
Je kan dit via > MyProxilmus > Mijn factuur > (naar de gewenste factuur gaan) > Meer details
De details kan je enkel via het icoontje 'Excel' downloaden. (Pdf geeft enkel de gewone factuur weer)
Hierna kan je online naar > online convert excel to pdf gaan en de bestanden laten omzetten.
Anders moeten we een dossier laten opmaken en hebben we je identiteitsgegevens hiervoor nodig.
Mvg. Wilfried
Bekijk origineelJe kan dit via > MyProxilmus > Mijn factuur > (naar de gewenste factuur gaan) > Meer details
De details kan je enkel via het icoontje 'Excel' downloaden. (Pdf geeft enkel de gewone factuur weer)
Hierna kan je online naar > online convert excel to pdf gaan en de bestanden laten omzetten.
Anders moeten we een dossier laten opmaken en hebben we je identiteitsgegevens hiervoor nodig.
Mvg. Wilfried
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.