Skip to main content
Beantwoord

Proximus tv app werkt niet

  • 20 februari 2018
  • 6 reacties
  • 154 Bekeken

Fiekevda
Ik heb al ontelbare keren proberen in te loggen op de app. Iedere keer kom ik terug uit op de login pagina.
Ik heb naar jullie klantendienst gebeld. Die konden me helaas niet helpen.
Ik heb een privebericht gestuurd op dit forum. Geen reactie.
Ik heb een bericht geplaatst in een gelijkaardig topic. Geen reactie.
Ik ben een chatbericht begonnen. Dat wordt gewoon afgesloten...
Er wordt zoveel reclame gemaakt voor deze app... je zou toch verwachten dat het werkt.
Kan iemand me ajb helpen?

Beste antwoord door Martin

normaal komen ze op de het forum langs tot 22u en moest er geen reactie komen nog deze avond kun je altijd proberen door een Privébericht te sturen: klik hier
bellen naar support 0800 22 800 kan natuurlijk ook altijd.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • 361 reacties
  • 20 februari 2018
Is het op de smartphone/tablet dat het niet werkt? Staat de app actief bij je producten op myproximus?
Inloggen met hetzelfde login als myproximus.
App eens herinstalleren.
Op een privé bericht krijg je altijd zo snel mogelijk antwoord.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/welkom-bij-support/televisie/proximus-tv-applicatie/van-start-met-de-proximus-tv-applicatie/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html

Fiekevda
  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 20 februari 2018
Zowel op iPhone als iPad lukt het niet.
Ik zie niets over de app staan bij mijn producten.
App al meermaals opnieuw geïnstalleerd.
Ik heb gisterochtend een privé bericht gestuurd...

Martin
  • 33935 reacties
  • 20 februari 2018
als je in MyProximus onder "mijn producten" kijkt zie je dan dit staan :


Als je daar op klikt moet je "abonnement" met een "abo nummer" zien staan en ook inbegrepen
Als dit niet zo is zullen ze bij proximus je wel kunnen verder helpen om te activeren

Fiekevda
  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 20 februari 2018
Ok bedankt!
Dan hoop ik dat ze me willen verderhelpen bij Proximus zelf...

Martin
  • 33935 reacties
  • Antwoord
  • 20 februari 2018
normaal komen ze op de het forum langs tot 22u en moest er geen reactie komen nog deze avond kun je altijd proberen door een Privébericht te sturen: klik hier
bellen naar support 0800 22 800 kan natuurlijk ook altijd.

Fiekevda
  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 20 februari 2018
Het is in orde nu! Bedankt allemaal voor de hulp! ?