Skip to main content
Vraag

Easy Switch

  • 19 februari 2018
  • 2 reacties
  • 199 Bekeken

Peter66
Forum|alt.badge.img+2
Ik heb een easy switch gedaan, van het nummerbehoud reeds lang de bevestiging, dus de aanvraag is bij PX wel degelijk toegekomen. Vandaag : ze weten dus van niets. Nu bel ik toch nog even in want wat moet je doen met de decoder en modem. Er zouden net als bij de omruiling van het defecte toestel destijds nummers verzonden worden per email, helaas heb ik toen die emails nooit gehad. En toen werd het ook niet verzonden als beweerd. En geen track id.
Nu gaat het dezelfde kant op en krijg aan telefoon reeds DRIE verschillende antwoorden.
Van afgeven in een ERKEND verkooppunt tot Bpost tot UPS tot taxipost.
Net in de shop navraag gedaan: breng ze hier maar binnen....
Zeg hallo.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Peter66
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Guru
  • 276 reacties
  • 20 februari 2018
Bevestiging van nummeroverdracht al op 9/2 per schrijven ontvangen van PX.
Gisteren ingebeld.
Zou vandaag ZEKER stickers per email ontvangen voor UPS.
Niet gebeurd net als met gedoe defecte decoder die nog steeds openstaat bij jullie als niet ingeleverd.
Mevrouw zegt dat al mijn producten nog openstaan.
De toekenning compensatie van 15 euro daar is ook niets van in huis gekomen.
Vele dossiers die al langer lopen staan nog steeds open.
Zaak gsm.
Zaak korting en facturatie.
Zaak dubbele decoders.
...

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 527 reacties
  • 21 februari 2018
Topics samengevoegd.