Skip to main content
Beantwoord

Decoder

  • 1 februari 2018
  • 7 reacties
  • 190 Bekeken

We hebben 3 decoders,een is er vervangen vorige week,nu werken er 2 en de derde niet
We hebben ze geconfigureerd en de derde gaat nog steeds niet
Er staat op dat er teveel decoders zijn aangesloten zijn
Maar het zijn er nog altijd drie net zoals voorheen
Wat nu?

Beste antwoord door Wim VL

Ik ga ze eens allemaal af je lijn halen. Je gaat dan wel ze allemaal opnieuw moeten registreren.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

7 reacties

Martin
  • 33316 reacties
  • 1 februari 2018
Ze hebben de oude decoder vergeten te deregistreren van je lijn.
De proximus medewerkers kunnen dit voor je uitvoeren als ze hier passeren of je kunt bellen naar support 080022800

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 1 februari 2018
Hallo, kan je nog eens proberen? MVG, Wim

  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 1 februari 2018
Blijft hetzelfde,oude Decoder zal nog niet afgeschreven zijn denk ik

Martin
  • 33316 reacties
  • 1 februari 2018
best de mac nummers doorgeven (zie label op decoders ) zodat ze weten welke decoders actief moeten blijven op je lijn

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • Antwoord
  • 1 februari 2018
Ik ga ze eens allemaal af je lijn halen. Je gaat dan wel ze allemaal opnieuw moeten registreren.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 1 februari 2018
Nr 3 is al een uur aan het opdaten??

  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 1 februari 2018
Ok is in orde bedankt