Beantwoord

Decoder

  • 1 February 2018
  • 7 reacties
  • 188 Bekeken

We hebben 3 decoders,een is er vervangen vorige week,nu werken er 2 en de derde niet
We hebben ze geconfigureerd en de derde gaat nog steeds niet
Er staat op dat er teveel decoders zijn aangesloten zijn
Maar het zijn er nog altijd drie net zoals voorheen
Wat nu?
icon

Beste antwoord door Wim VL 1 February 2018, 13:40

Bekijk origineel

7 reacties

Ok is in orde bedankt
Nr 3 is al een uur aan het opdaten??
Reputatie 7
Badge +4
Ik ga ze eens allemaal af je lijn halen. Je gaat dan wel ze allemaal opnieuw moeten registreren.
best de mac nummers doorgeven (zie label op decoders ) zodat ze weten welke decoders actief moeten blijven op je lijn
Blijft hetzelfde,oude Decoder zal nog niet afgeschreven zijn denk ik
Reputatie 7
Badge +4
Hallo, kan je nog eens proberen? MVG, Wim
Ze hebben de oude decoder vergeten te deregistreren van je lijn.
De proximus medewerkers kunnen dit voor je uitvoeren als ze hier passeren of je kunt bellen naar support 080022800

Reageer