Skip to main content
Beantwoord

Easyswitch

  • 1 februari 2018
  • 1 reactie
  • 185 Bekeken

Beste Proximus

Jullie hebben in dit verhaal waarbij de Easyswitch moeilijk verliep jullie best gedaan om ons hierin te compenseren. Is het mogelijk om mij ... liefst via email een kopie van mijn contract te sturen om Orange hier in gebreke te stellen?

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groeten

Kristof

Beste antwoord door Joel M

Beste Kristof,

Ik heb uw vraag doorgegeven aan de bevoegde dienst onder uw dossier 32320774.

Zij zullen het nakijken en ook zelf terug contact met u opnemen.

Groetjes,

Joël
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2209 reacties
  • Antwoord
  • 2 februari 2018
Beste Kristof,

Ik heb uw vraag doorgegeven aan de bevoegde dienst onder uw dossier 32320774.

Zij zullen het nakijken en ook zelf terug contact met u opnemen.

Groetjes,

Joël