Skip to main content
Vraag

Betaalde sms

  • 26 januari 2018
  • 3 reacties
  • 393 Bekeken

Ik wou gisteren een e ticket kopen via mijn abonnement voor de lijn maar dat ging niet ik moest naar 6000 nummer bellen maar dan kom ik in een onoverzichtelijk menu terecht dat ik niet wert hoe ik op het juiste zal komen
Kan mij iemand aub helpen voor dit te veranderen

3 reacties

Martin
  • 33470 reacties
  • 26 januari 2018
Ter info: indien je de verkeerd optie gekozen hebt kunnen ze u altijd doorverbinden naar de juist dienst

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4399 reacties
  • 26 januari 2018
Ik vermoed dat m-pay niet actief/geconfigureerd is
In principe kun je dit zelf verhelpen via
www.proximus.be - MyProximus (login) - Mijn producten - Bekijk en configureer mobiele opties - Diensten - + Px M-Pay

P.S. 6000 = 080022800

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 391 reacties
  • 29 januari 2018
Beste, kan je via privébericht met volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken gsmnummer geven? Dan kijken we dit verder voor je na. Groetjes Freya

Reageer