Deze ochtend heb ik mijn pack gewijzigd naar familus.
Ik ben nu toch wel ontgoocheld. Toen ik de bevestiging ontving van het nieuwe pack vond ik het nummer van mijn tablet niet terug. Heb terug gebeld en inderdaad. Surfen via 4G met tablet is geschrapt en niet meer mogelijk. Dit had men moeten melden alvorens te wijzigen. Ook vind ik het niet correct dat enkel NIEUWE KLANTEN kunnen genieten van de promotie TV aan 69 € terwijl ik al meer dan 40 jaar trouwe klant ben. Dus ontrouwe klanten die regelmatig van provider wisselen WORDEN BELOOND.
Dit is niet correct. Hopelijk reageert Proximus hierop en worden trouwe klanten eens extra beloond i.p.v. uitgesloten.
Beantwoord
Wijziging van PACK naar Familus
Beste antwoord door KoenN
Dag Willy11
Wanneer je overschakelt naar een Familus pack zit er geen gratis mobile internet meer inbegrepen. Nu hadden ze dit zeker moeten vermelden en alvast de excuses hiervoor.
Ook is inderdaad de actie van de LG Tv voor klanten die een Tuttimus pack nemen en waarbij het internet volledig nieuw is.
Als je mij via Het Proximus Team klantgegevens stuurt kan ik nakijken of je aan het voordeligste pack zit.
Met vriendelijke groeten
Koen
Bekijk origineelWanneer je overschakelt naar een Familus pack zit er geen gratis mobile internet meer inbegrepen. Nu hadden ze dit zeker moeten vermelden en alvast de excuses hiervoor.
Ook is inderdaad de actie van de LG Tv voor klanten die een Tuttimus pack nemen en waarbij het internet volledig nieuw is.
Als je mij via Het Proximus Team klantgegevens stuurt kan ik nakijken of je aan het voordeligste pack zit.
Met vriendelijke groeten
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.