Skip to main content
Beantwoord

Happy house

  • 12 januari 2018
  • 3 reacties
  • 306 Bekeken

  • Apprentice
  • 2 reacties
Weeral bedrogen door Proximus. Na enkele telefoontjes en sms's om mijn afspraak vast te leggen krijg ik na een halve dag nutteloos wachten doodleuk dat het huisbezoek niet is toegekend aan een technieker.

Beste antwoord door LinosD

Hans, de bevoegde dienst werd reeds ingelicht, je wordt zo spoedig mogelijk gecontacteerd voor verder gevolg.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 529 reacties
  • Antwoord
  • 12 januari 2018
Hans, de bevoegde dienst werd reeds ingelicht, je wordt zo spoedig mogelijk gecontacteerd voor verder gevolg.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 12 januari 2018
Bij deze dank u voor de snelle opvolging en om toch nog direct een technieker te sturen binnen de 45 minuten.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 103 reacties
  • 12 januari 2018
Nog een prettig weekend! Groeten Jean-Paul