Skip to main content
Beantwoord

Decoder V5

  • 11 januari 2018
  • 4 reacties
  • 225 Bekeken

Kustboy
hallo

heb m'n abonnement opgezegd , maar wat moet er gebeuren met de decoders en modus tot heden nog geen brief of mail gekregen wat er mee moet gebeuren


Mvg Ivan Vermeersch

Beste antwoord door Joel M

Beste Kustboy,

Ik heb de opdracht opnieuw ingegeven om u de nodige labels te bezorgen.

Deze moet u deze week nog ontvangen via de post.

Excuses alvast voor het ongemak.



Groetjes,

Joël
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • 33935 reacties
  • 11 januari 2018
je moet ze terugbezorgen aan proximus , de uitleg hoe het moet vind je hier >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return_end/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/verhuizen-of-opzeggen/contract-opzeggen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html

Kustboy
  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 11 januari 2018
dank u Martin

tot heden nog niets gekregen niet per post of mail

mvg

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • 332 reacties
  • 13 januari 2018
Hebt u deze documenten na 2 dagen nog niet ontvangen? Of bent u deze kwijt? Contacteer dan onze klantendienst.
Dus klantendienst contacteren als er 2 dagen voorbij zijn.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2209 reacties
  • Antwoord
  • 16 januari 2018
Beste Kustboy,

Ik heb de opdracht opnieuw ingegeven om u de nodige labels te bezorgen.

Deze moet u deze week nog ontvangen via de post.

Excuses alvast voor het ongemak.



Groetjes,

Joël