Skip to main content
Beantwoord

Storing op 11 jan 2017 om 11.00

  • 11 januari 2018
  • 2 reacties
  • 108 Bekeken

Beste,

Wonende in Limburg nl Lanaken. We kampen met proximus tv. Mieten herstarten maar modem is nog niet oke. Mijn gsm werkt op 4g wat zeker de bedoeling niet is. Kijken jullie dit na? De compensatie met betaaltv is geen optie als het niet werkt. Pas overgeschakeld naar jullie. Kan hier duidelijk communicatie gegeven worden over deze problemen dan kan je je er beter bij neerleggen. Thx

Beste antwoord door KimB

Karinke,

Is het ondertussen al weer in orde? Ik heb je lijn nagekeken en zie dat je modem verbonden is.

Groeten
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • 33940 reacties
  • 11 januari 2018
helpt het ook niet als je de modem reset:
zie hoe je de modem kunt resetten >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/personal/welcome-on-support/internet/internet-at-home/advanced-settings/restore-default-settings-of-your-wi-fi-network.html

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 254 reacties
  • Antwoord
  • 11 januari 2018
Karinke,

Is het ondertussen al weer in orde? Ik heb je lijn nagekeken en zie dat je modem verbonden is.

Groeten