Beste,
Ik heb een vraag in verband met mijn laatste aanrekening en probeer de laatste week al een paar keer in te bellen bij de klantendienst. Telkens krijg ik de melding dat de wachttijd langer dan 10 minuten is en heb daar de voorbije dagen niet echt de tijd voor gehad.
Vandaag bel ik nogmaals naar de klantendienst (weer bericht dat ik langer dan 10 minuten moet wachten), maar de wachttijden lopen echt de spuigaten uit.
Ik hang ondertussen al 45 minuten aan de telefoon met de wachtmuziek en het enige dat ik wil laten controleren is een extra bedrag dat wordt aangerekend voor mijn mobiel internet. Volgens mij kan dit niet kloppen, dus ik zou graag wat meer informatie krijgen.
Kan ik nog ergens anders terecht, want wachttijden van straks meer dan een uur zijn gewoon belachelijk.
Mvg,
Jan Daelemans
Beantwoord
Vraag i.v.m factuur en enorm lange wachttijd via klantendienst
Beste antwoord door WouterM
Hallo Wim!
Kan je je vraag sturen via een privébericht? Dan help ik je graag verder.
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Groetjes,
Wouter
Bekijk origineelKan je je vraag sturen via een privébericht? Dan help ik je graag verder.
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Groetjes,
Wouter
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.