Beste,
3 weken geleden heb ik de nieuwe de nieuwe app "My proximus app" op mijn smartphone geplaatst.
De smartphone is een Samsung Galaxy A3. Ik heb deze begin dit jaar in de proximus winkel aangekocht.
Hierna werkte mijn app niet meer. Ik zie alleen een cirkeltje dat ronddraait.
Vriendelijke Groeten.
Beantwoord
De nieuwe app "MyProximus app" werkt niet op mijn smartphone
Beste antwoord door thierryvdm
Beste,
Ik heb met een andere account geprobeerd en deze werkte wel. Dus aan de app was er niets.
Ik heb dan de niet werkende account eraf genomen en terug aangemaakt en nu werkt alles terug.
Misschien een hint voor personen die ook deze problemen hebben.
Mvg Thierryvdm.
Bekijk origineelIk heb met een andere account geprobeerd en deze werkte wel. Dus aan de app was er niets.
Ik heb dan de niet werkende account eraf genomen en terug aangemaakt en nu werkt alles terug.
Misschien een hint voor personen die ook deze problemen hebben.
Mvg Thierryvdm.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.