ik heb gisteren mijn Android TV box geïnstalleerd ( vervanging V5c) , alles liep behoorlijk vlot + ook de afstandsbediening via blue-tooth ingeschakeld om directe communicatie met TV Box te hebben.
Mijn eerste vasstelling is dat de kleuren iets donkerder zijn, maar ik zie dat de kleur -en klankinstellingen via mijn TV (afzonderlijke afstandsbediening) niet langer toegangkelijk zijn. Alles zit via de V7 afstandsbediening. Wellicht kan ik hierdoor geen kleurinstelling meer doen ? of heb ik bij toeval de afstandsbediening V7 universeel gemaakt ( mijn TV is van Loewe) , aangezien ook volume en aan/uit nu ook werkt via Proximus afstandsbediening ( maar geen kleur of klank aanpassing meer? Of heb ik toch ergens een verkeerde handeling uitgevoerd en moet ik de decoder opnieuw installeren?
Ik zie ook op het forum meldingen ivm decoder die opnieuw opstart, dit had ik gisteren ook voor…..komen eerst in algemeen menu terecht, hoor de klank van VRT….maar blijft op menu, en na een poos wachten start de decoder opnieuw op en kom ik wel op het juiste kanaal terecht.