Skip to main content
Vraag

stop op pickx werkt niet


  • Apprentice
  • 4 reacties

Sinds de Pickx is geuptade werken de twee vertikale lijntjes om een programma on hold te zetten niet meer. Ik moet nu steeds van nul beginnen om verder te zien. Hoe kunnen we dit oplossen?

10 reacties

Mutlie
  • 2022 reacties
  • 6 maart 2025

Heb je de decoder al eens 10 sec stroomloos gezet?


Martin
  • 33472 reacties
  • 6 maart 2025

ik ging juist vragen of het hier gaat over de pickx app of pickx op de decoder?


Mutlie
  • 2022 reacties
  • 6 maart 2025

goeie vraag eigenlijk, maar ik dacht dat de app al in maanden niet meer was geupdated?
En als ik juist ben is de openingsvraag toch wat laat, niet?


Martin
  • 33472 reacties
  • 6 maart 2025

mss juist daarmee dat er een update gekomen is, zou het eens moeten checken... 


Mutlie
  • 2022 reacties
  • 6 maart 2025

Proficiat met je 33 duizendste reactie.
Ik heb geen update beschikbaar, app versie (android smartphone) is van december (cf google play, 16/12/24)

 


Martin
  • 33472 reacties
  • 6 maart 2025

Dank u en ik ben er rijk van geworden  :-))

Heb inderdaad ook juist gecheckt is inderdaad van december 2024.

En de || werkt zoals het moet dus je hebt het goed geraden ‘t zal de decoder zijn.

Nu zal het de 33001  ste zijn


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 6 maart 2025

Sorry voor het late antwoord, maar ik gebruik een iPad voor te streamen. Heb ook eventjes mijn tweede iPad erbij gehaald, en ook hoor gaat onhold zetten niet.

 


Martin
  • 33472 reacties
  • 6 maart 2025

@Coach Ik had het op mijn Android toestellen ook getest en daar werkt het nog normaal.

Coach schreef:

Sorry voor het late antwoord, maar ik gebruik een iPad voor te streamen. Heb ook eventjes mijn tweede iPad erbij gehaald, en ook hoor gaat onhold zetten niet.

 

Het is inderdaad een nieuwe versie 
 

Pickx in de App Store

Mss kunnen de PX moderatoren morgen meer vertellen of deze bug gekend is


Mutlie
  • 2022 reacties
  • 7 maart 2025

Ik heb ook de versie 1.8.0000 en op mijn Samsung werkt de pauze knop (of de 2 verticale lijntjes zoals ​@Coach het noemt) wel.

Een issue tussen de soft en een Apple/iOS apparaat ?


Martin
  • 33472 reacties
  • 7 maart 2025

Anders eens de app opnieuw installeren mss, niettegenstaande je het op twee iPads hebt.